Selasa, April 17, 2018

Beginilah sikap kepimpinan DAPigs. Apabila ada pihak yang tampil untuk menyatakan kebenaran, yang bercakap benar itu pulak yang menerima musibah, dikutuk dan dihina oleh kepimpinan parti itu sendiri.


Veteran DAPigs, Dr Tan Seng Giaw telah menjadi mangsa kezaliman DAPigs dan disingkir dari menjadi calon semula pada PRU ke 14 hanya kerana menafikan penglibatan YAB Perdana Menteri dalam isu 1MDB.


Bukan setakat itu sahaja, kepimpinan DAPigs dan ahli - ahli parti itu juga turut melabelkan Tan sebagai ‘running dog’ dan Pengkhianat. Malah tidak ketinggalan juga mereka mengutuk nenek moyang Tan.


Jelas sekali jika ada ahli DAPigs yang bercakap benar pasti akan disingkir dan akan menerima cercaan seperti mana apa yang berlaku terhadap Tan Seng Giaw. Namun Tan lebih gigih dan terus menyataan satu masa akan membuktikan siapa yang bercakap benar.


Walaupun Tan merupakan ahli politik pembangkang, namun prinsip beliau membuktikan politik yang begitu matang. Bukan sahaja isu 1MDB, Tan turut lantang bersuara tentang alam sekitar yang semakin terhakis di Pulau Pinang.


Apa yang berlaku terhadap Tan Seng Giaw patut di ambil ikhtibar. Tidak mustahil rakyat turut menerima cercaan dan penghinaan dari DAPigs jika rakyat cuba menyuarakan kebenaran jika DAP menguasai kepiimpinan negara.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping