Ahad, Mei 20, 2018

Penceramah Rejim Pakatan semasa berkempen Pilihan Raya Umum ke 14 sebelum ini mendakwa Ekonomi Malaysia sedang mengalami masalah besar dan kemungkinan negara akan Bankrup.


Namun realitinya, apabila mereka melangkah masuk ke Putrajaya, Majlis Penasihat menyatakan bahawa Ekonomi Malaysia pada ketika ini berada dalam keadaan Stabil dan kukuh.


Malah penceramah Rejim Pakatan semasa kempen PRU14 yang lalu juga membuat dakwaan kononnya Kerajaan Barisan Nasional dulu tidak pandai nak mengurus-tadbir ekonomi negara.


Tapi malangnya, apabila masuk ke Putrajaya, Majlis Penasihat menyatakan secara terbuka bahawa Rezab Negara berjumlah RM430B dan ianya adalah tertinggi dalam sejarah negara ini.


Penceramah Rejim Pakatan semasa kempen PRU14 membuat kenyataan bahawa Harga Minyak akan diturunkan sebaik sahaja mereka berjaya merampas pentadbiran di Putrajaya.


Tapi, Majlis Penasihat menyatakan bahawa harga minyak kekal sehingga mereka menemui mekanisma baru. Maknanya sebelum ini mereka tidak mempunyai mekanisma untuk menurunkan harga minyak.


Penceramah PH semasa kempen PRU14 menyatakan Pelaburan dari Negara Komunis China akan di lupuskan kerana didakwa membazir dan ianya satu contoh BN jual kedaulatan Negara.


Tetapi apabila mereka masuk Putrajaya, mereka juga yang mendakwa kononnya pelaburan dari China itu adalah bagus dan semua projek berkaitan akan diteruskan. Tiada lagi slogan 'Menjual Kedaulatan Negara' dilaungkan oleh para pengikut mereka.
Categories:

4 ulasan:

  1. yg bodoh cuma penyokong2 yang bodoh
    ....sekarang pakat2 hadap ler...termasuk yg pandai2 atas pagar...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulis besar besar supaya yg undi PH terfikir balek dan ukangkan selalu..

      Padam
  2. ...yg aku dengar baca dn prhatikn kempen PAS/TGHH adalh yg trbaik tnpa fitnah tanpa mmburukkn peribadi lwn srta janji2 yg lojik utk ditunaikn...

    BalasPadam
  3. ...yg aku dengar baca dn prhatikn kempen PAS/TGHH adalh yg trbaik tnpa fitnah tanpa mmburukkn peribadi lwn srta janji2 yg lojik utk ditunaikn...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping