Rabu, Mei 23, 2018


Ini yang orang tua - tua kata, kalau ikut rasa marah, parah jadinya. Bila terlalu ikutkan emosi, maka sanggup dia menabur fitnah dan membuat tuduhan melulu sehingga memalukan diri sendiri.


Ternyata, apa yang diluahkan oleh Ketua Pengarah SPRM dalam sidang media yang diadakan semalam semuanya hanya berunsurkan rasa dendam peribadi dia sendiri. Bukan kepada bukti.


Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila dia secara bersembunyi meminta maaf kepada bekas Ketua Pengarah SPRM, Tan Sri Dzulkifli melalui aplikasi pesanan mesej Whatsapp sahaja.


Apa yang pasti, Integriti pasukan penyiasat yang dilantik Rejim Pakatan baru ini pada ketika ini sudah terjejas dan perkara itu sedang menjadi bahan persoalan dikalangan rakyat ketika ini.


Jelas mereka, perjalanan siasatan itu nanti akan dipengaruhi dengan sikap prejudis serta rasa dendam terhadap mereka yang terlibat. Malah keputusan siasatan itu juga dianggap berat sebelah.


Makanya, mereka menyarankan agar Ketua Pengarah SPRM yang dilantik oleh Rejim Pakatan baru itu digugurkan agar ketelusan serta kebenaran dapat ditegakkan tanpa melibatkan sentimen Politik Peribadi yang berdasarkan dendam semata - mata!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. Orang tua pesan ..

    Ikut nafsu , layu

    Ikut Kepala Bapak Kau , sasau .

    BalasPadam
  2. Ini lah cara pembangkang dahulu menang..
    1. Fitnah
    2. Viralkan
    3. Viralkan
    4. Minta maaf personally senyap2

    BalasPadam
  3. Nk tunjuk kt tun..dia bagus siasat..ada hal cedok 100% doj..ubah ckit2..kasi touch-up..ni saya siasat..ki ki ki.rejim...rejimm..sila sola letak jawatan..anda memang tk layak..psao tu kontrak tk sambung...merapuu

    BalasPadam
  4. Lantik lah Mari kemariNa Chin Calok jadi Ketua SPRM..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping