Rabu, Mei 23, 2018

Itu persoalan yang timbul selepas mendengar dan membaca laporan media berhubung kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Pengarah SPRM semalam. Kenapa nak dikaitkan dengan Majlis Raja - Raja?


Padahal, laporan media yang disiarkan sebelum ini jelas menunjukkan keprihatinan serius Majlis Raja - Raja Melayu terhadap isu 1MDB dan menyarankan agar ianya segera ditangani secepat mungkin.

Laporan Media Bertarikh 6 Oktober 2015 berhubung pendirian
Majlis Raja - Raja terhadap isu 1MDB.

Dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Ketua Pengarah SPRM itu semalam seolah - olah cuba memperlekehkan kedudukan Majlis Raja - Raja dengan dakwaan yang tidak masuk akal.


Dan kenyataan itu juga turut dianggap oleh sesetengah pihak sebagai satu cubaan untuk memburukkan imej serta fungsi Majlis Raja - Raja pada penglihatan rakyat secara terang - terangan.


Malah kenyataan yang dibuat oleh Ketua Pengarah SPRM itu secara tidak lansung memberikan gambaran jelas seolah - olah dia masih lagi diselubungi emosi buruk terhadap 1MDB.


Maka persoalannya, bagaimana mungkin Ketua Pengarah SPRM itu dapat menjalankan tugasnya secara ikhlas dan jujur sekiranya dia masih lagi dihantui perasaan dendam peribadi? Bahkan Integriti SPRM itu sendiri turut menjadi persoalan dikalangan rakyat!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. Madey kesian..kt kroni dia..dia pnya psal..kroni dia kna buang..itu pn agak la..jngan la lantik pengerusi sprm..kenyataan dh jadi mempengaruhi..
    Kku kesian pn lantik la jadi ketua pegawai2 khas dlm bidang mwngadu donba..tubuh ka team ni.presoden dia piji .

    BalasPadam
  2. semut hitam perangai pun hitam

    BalasPadam
  3. Tak professional langsung..
    Siasatan masih berjalan.. dah tembak sana sini..
    Apa.punya ketua sprm ni.. langsung tiada integriti..
    Cuma ada sakit hati

    BalasPadam
  4. hahaha KP ni sekolah takat mana? sbnrnya dia pun tak sedar apa dia ckp rasa blk umah dia hantuk dahi jendul dia kedinding..apa la bodoh bena ni.. nak memburukan org akhir nya diri sendiri nmpk bodoh.. ini semua prejudis.. mcm mn nk buat keadilan.. apala jenis org yg ko lantik ni madey ooiii lg bodoh dr mat sabu..

    BalasPadam
  5. Kan kata dah dia mana ada bukti yg cerita dongeng dia ja sbb tu kne kaitkan dgn majlis raja-raja kalau boleh raja kapur pn nk diheret Samad biar nampak real skit gempak gak la kunun nye dak la org kata sembang bikin bimbang la lu ni

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping