Isnin, Mei 28, 2018

Kalau dah mentaliti tu bertaraf Longkang, memang itulah hasilnya. Kalau selama hari ini kerjanya asyik tau nak menyalahkan orang lain, tak pelik la kalau itu juga yang dilakukan hari ini.


Walaupun pada hakikatnya dia dah jadi Menteri, tapi Si Din Pudu ni nampak gayanya masih tidak dapat nak menyesuaikan diri dengan keadaan. Dia lupa yang dia perlu bertanggungjawab.


Kalau sebelum ini, puak Pakatan Haprak tu pernah melabelkan Menteri Barisan Nasional sebagai pihak yang tidak bertanggungjawab apabila harga barang naik secara mendadak dipasaran.


Mereka dakwa Menteri Barisan Nasional hanya sekadar tau nak salahkan orang lain. Tapi hari ini? Adakah puak Pakatan Haprak tu lebih bertanggungjawab dari orang yang dikutuk selama hari ini?


Kalau Menteri BN yang keluarkan kenyataan sepertimana yang dibuat oleh Si Din Pudu ni, sudah tentu puak Pencacai Pakatan Haprak tu akan dakwa Menteri BN tu cuba perlekehkan mentaliti rakyat. Jadi, tak salah kalau kali ini, Si Din Pudu tu cuba buat benda yang sama!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. tengok lg babak2 seterusnya dalam cerita pak kaduk

    BalasPadam
  2. Nampak making banyak yang x Jena dgn pH ni.. Nampak mcm ada hidden agenda.taikun boleh jd penasihat ekonomi.menteri kewangan boleh pilih geng dalam mof.ramai penyeleweng DLM pH.yang paling atas adalah boneka.# selamatkan Malaysia yang sebenar.undi tidak percaya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping