Isnin, Mei 28, 2018

Kalau ikut perkiraan Macai Pakatan, dah tentu mereka akan melabelkan Veteran DAPigs sebagai seorang pemimpin tua yang meroyan kerana telah dipinggirkan oleh partinya sebelum ini.


Namun, Veteran DAPigs ini dipinggirkan pucuk pimpinan hanya kerana semata - mata dia bercakap benar dan tidak mahu bersekongkol dengan pembohongan yang disebarkan selama ini.


Manakala dari satu sudut pula, mungkin ada yang akan melabelkan kenyataan Veteran DAPigs sebagai alasan untuk memburukkan Rejim Pakatan dalam menjalankan siasatan terhadap kes 1MDB.


Walaupun apa yang dikatakan itu benar, tetapi itulah persepsi yang diberikan oleh Pencacai Rejim Pakatan hari ini. Apa sahaja pertikaian yang dibangkitkan akan dipandang hina oleh mereka.


Kerana bagi Pencacai Rejim Pakatan, pucuk pimpinan mereka Maksum dan Suci. Mana mungkin pucuk pimpinan Rejim Pakatan itu boleh melakukan sebarang sebarang kesalahan dan dosa.


Pokok pangkalnya, kritikan yang disuarakan oleh Veteran DAPigs ini membuktikan bahawa pendekatan Rejim Pakatan hari ini adalah Kejam dan Zalim serta tidak beretika. Mereka bukan nak cari kebenaran. Sebaliknya nak membalas dendam Politik Peribadi semata - mata!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Goreng selagi boleh makan dedak yang belence....Pokok pangkalnya, kritikan yang disuarakan oleh Veteran DAPigs ini membuktikan bahawa pendekatan Rejim Pakatan hari ini adalah Kejam dan Zalim serta tidak beretika. Mereka bukan nak cari kebenaran. Sebaliknya nak membalas dendam Politik Peribadi semata - mata!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping