Jumaat, Mei 25, 2018

Sejak dari dulu lagi Integriti SPRM ini menjadi persoalan. Banyak tindakan yang dilakukan agensi itu hanya menimbulkan tanda tanya dikalangan rakyat. Tapi tidak ada yang ambil peduli pun.


Sekarang SPRM dah dapat seorang Ketua Pengarah yang dipandang Suci diatas ketelusannya menjalankan tugas sehingga berjujuran air mata sewaktu mengadakan sidang media.


Maka tidak salah sekiranya pihak SPRM mendedahkan hasil siasatan mereka terhadap aduan yang dibuat oleh ahli - ahli PAS ini. Setidak - tidaknya, rakyat juga perlu tahu perkara sebenar.


Malah, hubungan akrab beberapa orang Taikun Besar di Malaysia dengan Tun Mahathir juga turut menjadi salah satu persoalan. Adakah mereka memang berkawan baik semenjak dari kecil?


Adakah taikun - taikun itu sering bertandang ke rumah Tun dan bermain guli semasa mereka bersekolah di Tadika? Atau, adakah mereka hanya mengenali Tun sewaktu dia menjawat jawatan sebagai Perdana Menteri sebelum ini???
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Komen yang berani stakat ini. Mungkin berani kerna benar

    BalasPadam
  2. persoalannya ada brani ke.. cuba serbu umah anak beranak madey tgk brapa byk harta harun dia sudah simpan

    BalasPadam
  3. Mencari kebenaran itu mesti, tp ada yg mggunakn kebenarn utk tujuan trtntu

    BalasPadam
  4. Masa ada kuasa tak beringat, amanah diabaikan. Muhsabah diri yang patut anda buat sekarang ni. Saya rasa kamu perlukan 60 tahun untuk mendirikan semual parti kamu yang sudah musnah. Kepercayaan rakyat telah kamu robek, kita beri peluang PH untuk mentadbir Negara.



    BalasPadam
  5. agenda penting pulih Negara ke layan agenda parti pas

    BalasPadam
  6. Salam sejahtera buat sahabat2..di bulan Ramadhan ni baik kita bnykan ibadat dan doakan yg terbaik buat DSN..Islam Malaysia..NEGARA..UMNO..BN utk bangkit dari kekalahan kali ni..kita bangkit semula mcm LDP Jepun..Niat Jahat Makin Terang-terangan..Madey bukan sekarang mencari bukti..tapi semakin lihat membuat bukti utk jatuhkan DSN..

    Wahai sahabat2..pedulikan RBA..simpan caci hamun anda..kita tingkatkan kerja kita dlm meningkatkan kembali nama UMNO dn pemimpin2 yg dizalimi sekarang..guna fakta dan SEBARKAN habis2an dalam media2..guna FACEBOOK..INSTA..TWEET..WHATSAPP..YOUTUBE..DIINGAT..JGN GUNA FITNAH..KITA LAWAN DGN FAKTA DAN KEBENARAN..TEGAKKAN YG HAK BENAMKAN YG BATIL..SESUNNGUHNYA MATA PENA LEBIH TAJAM DARI PEDANG..

    JGN HARAPKAN UMNO NK BUAT KERJA NI..JGN HARAPKAN NGO2 UMNO JUGA..KITA SEBAGAI UMAT MELAYU ISLAM PERLU BANGKIT..SAHABAT BENDERA BULAN BOLEH JUGA MAIN PERANAN KALAU ANDA MAHU..KAMI ALU2KAN..BUAT ATAS NAMA PERJUANGAN ANDA..SELAMATKAN ISLAM DARI LIBERAL YG SUDAH MENDAPAT KUASA DI ATAS SANA..

    KITA DIDIK SEMULA REMAJA2 KPOP YG TERTELAN FITNAH DAHSYAT NI..TEGUR TAPI JGN TINGGALKAN MEREKA..AJAR MEREKA SEJARAH MELAYU DAN ISLAM DINEGARA KITA NI..JGN GOPOH..JGN HERDIK..BERHEMAHLAH MENGIKUT TELADAN NABI MUHAMMAD NABI KITA..

    JANGAN BERPELUK TUBUH SAHABAT2..JGN RASA INI UMPAMA "SUDAH TERHANTUK BARU TERNGADAH"..BELUM TERLAMBAT..DAN BUKAN JUGA MASIH AWAL..INI MASANYA..JGN MALAS..JGN TAKUT..TINGKATKAN INTERGRITI MASING2..DISAMPING KITA PERJUANGKAN BG PIHAK YG BENAR..AJAK SAHABAT2 LAIN..RAPATKAN DAN JITUKAN PERJUANGAN INI..MOGA ALLAH BANTU KITA..MOGA ALLAH LINDUNGI KITA..AMIN..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping