Isnin, Mei 14, 2018

Rafizi Ramli dinasihatkan tidak mengikut selera sendiri dan membuat sebarang kenyataan mengenai isu pengumuman menteri yang boleh merugikan Pakatan Harapan (PH).


Ahli Jawatankuasa Komunikasi dan Mobilisasi Pakatan Harapan (PH) Khairuddin Abu Hassan menegaskan, Naib Presiden PKR itu seharusnya dikenakan tindakan kerana dilihat menggunakan platform media tanpa menggunakan saluran dalaman.


"Rafizi adalah Naib Presiden PKR. Apa sahaja yang dia tidak berpuas hati; bercakaplah melalui saluran parti," katanya dalam satu kenyataan di sini semalam.


Sebelum ini, Rafizi menjelaskan, PKR menganggap perbincangan masih berjalan bagi pengagihan jawatan menteri dalam Kabinet dan pengumuman yang dibuat Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad sebelum ini tidak muktamad.


Tegas Rafizi, sebarang keputusan mengenai apa-apa pelantikan mestilah dipersetujui secara bersama oleh keempat-empat parti di dalam PH.


Tambah Khairuddin, PH mempunyai platform dan saluran dalaman parti yang sedia mendengar luahan atau apa sahaja pandangan secara tertutup.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Bagus juga. Mulut dia lancang elok dia terpekik dlm parlimen pasal perangai atau salah laku dlm pkr..
    Kita tgk jer. Walau bagaimana pon bn kena muhasabah diri...jgn syiok sendiri.

    BalasPadam
  2. Patut la dia bersuara sebab Ada yang Tak kena la tu..bukan jenis makan dedak je

    BalasPadam
  3. Sabarlah yg adalah ubat batin dan zahir bagi semua pihak!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping