Selasa, Mei 29, 2018

Agak menghairankan juga kenapa Si Rafizi ni acap kali tampil mengkritik Rejim Pakatan baru yang dipimpin oleh Tun Mahathir secara terbuka. Tiba - tiba dia boleh jadi terencat akal ke?


Ini kali kedua Rafizi mengeluarkan kenyataan yang agak negatif terhadap pemerintahan Rejim Pakatan baru ini. Secara tidak lansung ianya menunjukkan dia ada agenda tersendiri yang sudah diketahui secara umum.


Hakikatnya memang tidak boleh dinafikan. Semua orang sedia maklum bahawa sokongan Macai Rejim kepada kemenangan Pakatan Haprak tu adalah kerana faktor Tun Mahathir sendiri.


Maka sebab itu awal - awal lagi Punaisihat Rejim Pakatan dah beri amaran bahawa kemenangan mereka adalah disebabkan Tun Mahathir. Kalau Pakatan buat sendiri memang tak mampu.


Jesteru, secara tidak lansung, sokongan yang dilihat hari ini adalah kerana Tun Mahathir. Bukan sebab faktor isu yang dibangkitkan oleh puak Pakatan Haprak seperti Si Rafizi sebelum ini.


Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila GST diumum akan dimansuhkan, Macai Pakatan masih boleh menerima kenaikkan harga barang secara mendadak dengan hati yang terbuka.


Alasan mereka, selagi Tun jadi PM, semua itu bukan satu masalah besar. Mereka masih mengharapkan Tun untuk menyelesaikan isu kenaikkan harga barang yang sedang melanda Negara pada ketika ini.


Jadi, tak perlu la Si Rafizi tu nak buat dakwaan kononnya faktor Tun Mahathir tidak memainkan peranan yang penting dalam menentukan kemenangan Rejim Pakatan Haprak tu. Kot ya pun dia nak jilat bontot Anwar, jangan sampai dia cuba nak menipu diri sendiri!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Belang Rafizi tetap mmbelangi ssiapa saja yang Rafizi tidk seronoki, lagi pun Rafizi kluar dri umno dulu krna tidk semeja dan Ketua Rejim Pakatan.

    BalasPadam
  2. Aku tak heran kalau Rafizi ni masuk BN ataupun sokong untuk PKR buat kerajaan dengan BN, tapi Anwar sebagai PM. Nampak dah permainan dia ni. Dia ni memang nak cong Madey je. Najib dah dia cong dah, sekarang Madey plak. Cuma dia ni kerek sikit, x boleh percaya sangat 😜

    BalasPadam
  3. panas la bro..
    berapa tahun dia bertarung nk naik..
    dah dpt putrajaya.. tetiba dia ke dalam..
    tak hangin satu badan.. lepas tu dok tengok 'tok wan' dok sombong jadi pm.. bengang la bro..
    kot2 rasanya la.. dia minta kautim kes dia.. tokwan malas layan agaknyer.. sbb kalau sy la nk ke dlm.. semua sumber pertolongan kita gunakan.. yer dak? lim plak yg di layan nyer..
    so, apa lagi.. rafizi kasi bising lar... teorinya la.. :)

    BalasPadam
  4. Perang anwar mahathir kembali

    BalasPadam
  5. Perang anwar mahathir kembali

    BalasPadam
  6. Yg tk kesah tu gaji lebih 5 k.yg bawah 4 k merungut

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping