Selasa, Jun 26, 2018

Ini yang diorang nak sangatkan? Yang selama ini diorang peluk cium DAPigs tu, ini hasil yang mereka perolehi. Tapi sekarang, pandai pulak diorang nak 'Kepala Bana' kan DAPigs?


Kalau sebelum ini, Pengerusi PPBM yang diagungkan oleh Macai Rejim Pakatan tu juga yang suruh diorang terima perjuangan DAPigs. Kononnya, dasar parti itu selama ini telah disalah tafsir.


Padahal dia yang sebelum ini pernah dilabelkan dengan gelaran Musuh Nombor Satu DAPigs juga yang melabelkan parti itu sebagai sebuah parti yang sarat dengan agenda Ultra Chauvinist.


Tapi, dek kerana rasa benci kepada Kerajaan BN yang tidak memberi muka kepada kroni - kroni dia membuatkan 'Manusia Suci' dalam PPBM itu berubah arah dan menyokong DAPigs.


Sekarang, bila dah dapat kuasa, dah berani melakukan apa sahaja yang mereka mahu, Ketua Rejim Pakatan Haprak tu masih lagi cuba nak pertahankan Menteri DAPigs yang telah melacurkan Bahasa Melayu.


Tinggal lagi, Macai PPBM diperingkat bawahan nampak gayanya mula menjadi tak tentu arah apabila Ketua Rejim Pakatan Haprak tu tidak mengambil sebarang tindakan yang sewajarnya. Maka sebab itu mereka terpaksa meng-KEPALA BANA-kan DAPigs dalam blog sendiri!!!
Categories: , ,

9 ulasan:

  1. depa berlakon saja tu konon2 depa benci dap, pada hal depa sangat sayang kat dap...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya... besar kemungkinan nereka tdk akan meninggalkan dapigs krn kemanisan hubungan yg telah dan sangat intim antara mereka bagaikan laut dan pantai yg tk dapat dipisahkan lagi. Siapa lagi yg akan menghidangkan dan menyuap sup pigs kpd mereka klu tda dapigs. Mampukah pan menggantikan dapigs..? Pan mesti ikut buntut dapigs ke mana saja dapigs berada. Lagi pula pan telah diuli dan direbus mengikut resepi dan kehendak dapigs. Pan takkan berani mendepani dan menghalang kehendak dapigs sbb itu ada org simpulkan gelaran pandap. Contoh ketara pan tak.berani menegur dapigs dlm isu bahasa kebangsaan. Dapigs dgn selamba saja mencabar dan mencalarkan keindahan perlembagaan negara dgn menambahkan bahasa cina sbg bahasa resmi negara. Ini bertentangan dgn perundangan pokok malaysia yg meletakkan b.melayu sbg bhs resmi bhs kebangsaan. Mna dia PAN yg kononnya sebuah parti yg mengambil alih perjuangan parti pas. Ini semua auta dan retorik semata2. Penipu rakyat dan raja fitnah dgn menjaja fitnah yg sgt besar di zaman ini. Mereka mengambil kesempatan di atas kelalaian rakyat utk bertindak mencari kebenaran. Di sinilah nmpak jelas permaiman politik kotor meteka demi mengejar kuasa putrajaya. Selepas berjaya mereka menipu rakyat pula dgn berbagai alasan dan helah krn tdk mampu menunaikan janji yg ditaburkan dlm manifesto pru14.Rakyat juga yg menjadi mangsa penipuan mereka. Dan nampaknya dari ke hari rakyat negara ini khususnya org melayu akan terus ditipu dan dijijak2 oleh mereka ini yg senenarnya adalah ALAT PERKAKAS dapgigs utk menguasai negara.

      Padam
    2. Mungkinkh begitu wahai en. ....

      Padam
    3. Mungkinkh begitu wahai en. ....

      Padam
    4. Mungkinkh begitu wahai en. ....

      Padam
  2. ada lg ke PEMAKAN DEDAK!!! krukk....krukkk....krukkkk

    BalasPadam
  3. Cuma bezanya dap tak rompak duit negara. Rumah madey pun tak ada 2200 barang kemas emas. Mat sabu cuma ada sebijik jam tangan harga bawah rm150. Kepala bapak kau menyebabkan kekalahan sebab bahasa tu kurang ajar. Tu la, lain kali jangan ejek orang bodoh dan tua tak sedar diri. Kan dah kalah...

    BalasPadam
  4. Smjk ialah sek men persendirian cina. Ikut suka dialah nak lantik sapa pun. Mcm jugak sekolah tahfiz swasta. Tak kan kita nak tentukan siapa pemimpin sek tahfiz swasta.

    BalasPadam
  5. SMJK ialah sekolah swasta bapak dia orang. Yang korang sibuk dengan sekolah swasta bapak dia orang tu buat apa? Korang jaga sekolah swasta bapak korang sendiri sudah la. Kang diaorang kacau balik skolah swasta bapak korang yg guna bahsa arab, kan susah kang.. Korang duduk dlm gua lagi bagus la. Bawak suma geng korang duduk dlm gua supaya tak bercampur dgn kaum lain.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping