Selasa, Jun 26, 2018

Ini yang diorang nak sangatkan? Yang selama ini diorang peluk cium DAPigs tu, ini hasil yang mereka perolehi. Tapi sekarang, pandai pulak diorang nak 'Kepala Bana' kan DAPigs?


Kalau sebelum ini, Pengerusi PPBM yang diagungkan oleh Macai Rejim Pakatan tu juga yang suruh diorang terima perjuangan DAPigs. Kononnya, dasar parti itu selama ini telah disalah tafsir.


Padahal dia yang sebelum ini pernah dilabelkan dengan gelaran Musuh Nombor Satu DAPigs juga yang melabelkan parti itu sebagai sebuah parti yang sarat dengan agenda Ultra Chauvinist.


Tapi, dek kerana rasa benci kepada Kerajaan BN yang tidak memberi muka kepada kroni - kroni dia membuatkan 'Manusia Suci' dalam PPBM itu berubah arah dan menyokong DAPigs.


Sekarang, bila dah dapat kuasa, dah berani melakukan apa sahaja yang mereka mahu, Ketua Rejim Pakatan Haprak tu masih lagi cuba nak pertahankan Menteri DAPigs yang telah melacurkan Bahasa Melayu.


Tinggal lagi, Macai PPBM diperingkat bawahan nampak gayanya mula menjadi tak tentu arah apabila Ketua Rejim Pakatan Haprak tu tidak mengambil sebarang tindakan yang sewajarnya. Maka sebab itu mereka terpaksa meng-KEPALA BANA-kan DAPigs dalam blog sendiri!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. depa berlakon saja tu konon2 depa benci dap, pada hal depa sangat sayang kat dap...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping