Isnin, Jun 25, 2018

Seorang ibu mula merasa risau melihat tingkah laku dan akidah Islam anaknya semakin jauh terpesong akibat pergaulan dengan puak Liberalis yang jelas menentang Islam secara terbuka.


Lalu, atas naluri dan keprihatinan seorang ibu yang tidak mahu melihat anaknya itu terus tersesat ke lembah Neraka tampil membuat laporan Polis terhadap pejuang LGBT bernama Siti Kasim.


Siti Kasim ini bukan sahaja berjuang untuk menghalalkan perbuatan songsang kaum LGBT yang turut didokongi oleh puak DAPigs. Malah dia juga seorang pejuang Liberalis yang Anti Islam.


Bahkan, Siti Kasim yang cukup disayangi oleh Rejim Pakatan ini juga pernah mendesak Kerajaan Barisan Nasional untuk membenarkan penggunaan kalimah Allah didalam kitab Bible.


Namun, penahanan Siti Kasim oleh pihak Polis ekoran laporan yang dibuat sebelum ini jelas mendapat bantahan dari mereka yang menjadi penyokong tegar Rejim Pakatan yang ada hari ini.


Buktinya cukup jelas apabila seramai 20 orang penyokong Rejim Pakatan termasuk seorang Ahli Parlimen PKR turut hadir bagi memberikan sokongan kepada Siti Kasim sewaktu dimahkamah semalam.


Tindakan itu secara tidak lansung jelas menunjukkan bahawa Rejim Pakatan seolah - olah mahu membenarkan gerakan Liberalis seperti golongan Siti Kasim ini bergerak bebas tanpa sebarang halangan dari mana - mana pihak dan kebal dari undang - undang!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. mahkamah punya keputusan...apa yg boleh dikatakan lagi...ucap tahniah kpd melayu Islam yg sokong kerajaan baru....

    BalasPadam
  2. Saya tidak seruju dan membantah keputusan sbb bertentangan dgn dasar atay undang2 islam ,
    ورسوله يدخله نارا خالدا فيها
    ومن يعصى الله dan kita ada Mufti dan Raja berpelbagaan .

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping