Selasa, Jun 26, 2018

Itu diantara perkara yang menjadi persoalan dikalangan rakyat pada ketika ini. Kenapa syarikat yang sarat dengan kontroversi dan didakwa menjadi punca kejatuhan Kerajaan BN itu masih beroperasi?


Padahal sebelum ini, Rejim Pakatan Haprak menjadikan syarikat kewangan strategik itu sebagai sumber bahan fitnah nombor satu mereka untuk menjahanamkan kredibiliti Kerajaan BN.


Pelbagai bahan fitnah dikaitkan dengan syarikat yang ada kaitan dengan Kementerian Kewangan Malaysia itu. Saban hari, rakyat dimomokkan dengan isu penyelewengan syarikat berkenaan.


Tapi sehingga ke hari ini, Kementerian Kewangan dibawah Rejim Pakatan Haprak masih tidak mengumumkan pembubaran syarikat tersebut. Malah mereka tidak menggantung operasi syarikat itu sendiri.


Soalnya, kenapa perkara itu tidak dilakukan? Kenapa syarikat yang menjadi bahan sumber fitnah dikalangan masyarakat itu masih dibiarkan beroperasi sehingga boleh melantik Pengerusi yang baru?


Jangan bagi alasan kononnya syarikat itu masih tidak dibubarkan kerana masih belum dapat bukti nak kaitkan Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib dengan skandal penyelewengan.


Sesungguhnya alasan itu hanya sekadar Retorik Politik Longkang Rejim Pakatan Haprak itu sahaja semata - mata. Sampai hari ini, bukti penyelewengan itu masih GAGAL diperolehi. Penyudahnya, Macai Pakatan Haprak tu juga yang handing kena kencing pemimpin atasan!!!
Categories:

8 ulasan:

  1. Betul. KenaPA MASIH WUJUD?

    BalasPadam
  2. Tak boleh tutup 1mdb sbb hutang belum habis. Kalau tutup najib nak bayor hutang ker? Kalu tutup kang senanglah penyamun lari dgn suma bukti

    BalasPadam
  3. Bangang punya cytrop bn.
    Semudah tu nk tutup?
    Hutang dia yg berbillion sana sini nk campak kt company mana?
    Nk bawak masuk mahkamah nama company apa?
    Projek2 bangsat dia semua nk campak ke company mana?
    Gajah putih najis razak nk tutup biar semua org lupa?

    Biar masuk dlm buku teks sekolah, perdana menteri paling bangsat malaysia - najib razak

    BalasPadam
  4. Umno dah mati, berkubur dgn najib,

    BalasPadam
  5. Kalau boleh tolong siar kan,
    Ini yg rakyat nak cakap,
    Iaitu,
    Umno dah mati,
    Inallilah...tamat

    BalasPadam
  6. Kalau Imdb ditutup, hutang Imdb boleh tutup jugak tak? Kalai hutang Imdb terkumpul sebanyak 52 bilion tu boleh ditutup, esok tun M akan tutup Imdb.

    BalasPadam
  7. Terpulang lah kpd ph nak buat ape.dulu bn skg ph.

    BalasPadam
  8. Kata kapal equanimity beli guna duit 1mdb,jd 17 bahan bukti harta perolehan dari 1mdb..skrg dah jual pun kapal tu,apa cerita?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping