Isnin, Disember 31, 2012


Rentetan mengenai isu yang berlaku di Telemong baru - baru ini menyingkap kisah baru diantara PAS dan DAPigs. Tapi macam biasa, diorang dah tentu akan salahkan orang lain.

Isu tu timbul apabila MCA membuat dakwaan bahawa DAPigs sekarang dah mula ikut telunjuk PAS sehingga program diorang pun terpaksa mendapat kelulusan dari PAS.

Sebelum ini, DAPigs telah menganjurkan jamuan makan malam bersama pemimpin dan beberapa orang ahli serta pemimpin PAS pun turut dijemput hadir.

Malangnya, dalam majlis tersebut turut diselitkan beberapa persembahan termasuk dari artis berbangsa Cina yang berpakaian agak seksi.

Namun, dipertengahan persembahan artis tu, tiba - tiba DAPigs meminta artis tu turun dan menghentikan persembahannya tanpa sebarang sebab yang diberikan.

Dari situ timbul spekulasi mengatakan bahawa pemimpin - pemimpin PAS yang hadir telah mengarahkan DAPigs agar tidak meneruskan persembahan tersebut.

Maka, MCA pun buat la dakwaan mengatakan bahawa DAPigs ikut telunjuk PAS dan akur dengan arahan Lebai - Lebai PAS yang turut hadir malam tu.

Mungkin disebabkan DAPigs tak suka dituduh mengikut telunjuk PAS, maka diorang kecam la tindakan MCA tadi dan menafikan perkara tersebut.

Kita semua dah sedia maklum bahawa selama hari ini PAS yang selalu duduk dibawah telapak kaki DAPigs dan akur dengan setiap arahan mereka.

Jadi, bila ada orang buat tuduhan yang diorang ikut telunjuk PAS, marah la puak - puak DAPigs ni. Jatuh la maruah diorang sebagai parti yang dominan dalam Pakatan.

Mana boleh DAPigs ikut telunjuk PAS. Sepatutnya PAS yang ikut telunjuk diorang. Sebab itulah diorang marah sangat dengan dakwaan yang dibuat oleh MCA tu. 

Punya marah sampai sanggup diorang labelkan MCA mengamalkan isu perkauman walaupun sesama dengan bangsa sendiri.

Inilah wajah sebenar puak - puak Ultra Chauvinist Kafir Harbi DAPigs ni. Diorang takkan mudah tunduk pada PAS sehingga isu sekecil itu pun boleh buat diorang meroyan tak tentu arah!!! Jadi, macam mana diorang nak jadi pemerintah kalau macam tu!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping