Ahad, Januari 13, 2013


Itu soalan yang ditanya oleh seorang pakcik ketika Semut hadir ke program bersama TPM semalam. Tapi bukan la sebab kenapa dia datang ke program tu.

Sebaliknya, soalan pakcik tu ditujukan kepada Himpunan puak - puak Pakatan Pembangkang tu di stadium Merdeka pada waktu yang sama tengahari semalam.

Kalau tanya Semut, macam - macam spekulasi yang boleh dibuat sebab spekulasi tu memang sengaja diundang oleh puak - puak Haramjadah tu sendiri.

Jadi dibawah ni diantara kesimpulan yang dapat dibuat untuk menjelaskan kepada pakcik tu mengenai soalan yang diajukan mengenai perkara tersebut:

Pertama, Himpunan tu dibuat untuk menghalalkan pergaulan bebas diantara lelaki dan perempuan. Tu sebab diorang benarkan minah kat atas tu turut serta.

Kedua, himpunan tu sekadar nak tutup isu skandal tanah balak yang telah diberikan oleh puak - puak PAS kepada DAPigs untuk melantik Si Nizar Lilin tu jadi Menteri Besar Perak.

Ketiga, himpunan tu jugak dijadikan buah alasan supaya rakyat tidak terus memperkatakan mengenai isu kalimah Allah yang ditimbulkan oleh puak - puak DAPigs.

Dengan cara itu jugak, puak - puak Parti Angguk Saja tu tak perlu nak ulas panjang kepada ahli - ahli diorang sendiri. Diorang boleh pusing cerita pasal Himpunan tu.

Keempat, himpunan tu dipergunakan untuk alih perhatian rakyat dari skandal salah laku moral yang terlalu banyak menimpa Si Ketua Penipu tu.

Kelima, puak - puak Pakatan tu sekadar nak mengalihkan perhatian rakyat dari Kesilapan Besar yang dibuat oleh puak - puak DAPigs dalam pemilihan CEC diorang.

Diorang sebelum ni sering mempertikaikan mengenai ketelusan SPR mengendalikan Pilihan Raya. Sekarang, diorang pulak kantoi tak Telus dalam pemilihan sendiri.

Keenam, adalah untuk memadamkan kontroversi yang dicetus oleh Anak Emas Si Ketua Penipu tu dalam isu Kebebasan beragama dikalangan orang Melayu.

Dan yang Ketujuh, untuk membuang masa rakyat dengan membuat kerja - kerja yang tak berfaedah. Kalau dulu tahan jugak la alasan yang diorang bagi.

Kata diorang nak serahkan memorandum kepada DYMM YDP Agong. Kali ni, memang tak de tujuan lansung diorang buat himpunan tu. Memang untuk mengabihkan masa je.

Dengan jawapan yang diberikan tu, terus pakcik tu meludah ke tanah. "Puih!!! Tak guna punya Haramjadah. Setakat nak mempergunakan rakyat pun diorang nak kata diorang pejuang - pejuang rakyat ke? Tak malu sungguh!!!"
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. salam:

    1)-Allah telah tunjukkan kuasaNya, apbila tidak mengizinkan Kalimah Allah dipermainkan dalam Himpunan itu

    2)- SOLAT BERBAGAI ARAH ADALAH TAMSIILAN KECELARUAN HALATUJU DIKALANGAN UMAT ISLAM DIDALAM DIDALAM PAS ( Parti Anjing Suruhan )

    3)- PAS Parti Munafik apabila memungkiri Janji yang dimeterai bersama Pihak Polis..

    4)- KESIMPULANNYA : Allah telah menggagalkan perhimpunan ini apabila mendedahkan sifat munafik dan menunjuk2 dalam solat Penyokong PR...

    5)- KEPADA PENYOKONG UMNO DAN BN, maafkan aku kerana pernah terlibat memfitnah kamu pada suatu masa dulu

    ALLAHUAKBAR...KEMENANGAN SEMAKIN HAMPIR..

    EX PAS PASIR GUDANG

    BalasPadam
  2. kesihan pakcik tu... yang tanya pada semut kenapa...pergi pulak program tpm... rugilah.. pergi program pm dapat beras lagi....ada mata pandang... ada telinga dengar... ada akal fikir...

    BalasPadam
  3. Seteha kita membaca artikal Semut ni,
    Mari kita teka apa makna PAS!

    BalasPadam
  4. Nak komen apa lagi. Orang Melayu dah diperbodohkan olih penyangak Melayu sendiri.Penyangak itu nak perlingkupkan negara pun mereka sokong kuat. Sedarlah, jangan jadi kuda kayu nanti dibakar dalam unggun api .Rugi bila Tanah dan Ketuanan Melayu tergadai.
    Apa nak buat, kuda kayu bukan bolih di nasihat, buat sakit hati sendiri saja. Harap2 tak ramai pengundi2 kuda kayu ni di PRU 13 nanti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping