Isnin, Mei 06, 2013


Kesian kita tengok Pak Ibharim ni. Dia bukan main teruja lagi nak jadi Menteri Besar Pahang. Tapi, apa kan daya. Hajat dia setinggi gunung, cuma tangan dia je tak sampai.

Demikian kita lihat betapa Chauvinistnya puak - puak DAPigs ni. Diorang takkan mahu berpemimpinkan seorang Melayu walaupun dari kalangan Pakatan mereka sendiri.

Jika dilihat secara lebih mendalam, kekalahan Pak Ibharim bukan akibat kerana dia bertanding dikawasan yang majoritinya Melayu. 

Tetapi dia tewas dengan percaturan DAPigs. DAPig awal - awal lagi dah rancang untuk melantik wakil mereka sebagai Menteri Besar sekiranya Pakatan menang.

Mereka telah meletakkan calon Melayu di Mentakab, Tengku Zulpuri Shah, anak Raja Puji untuk mengisi kedudukan sebagai Menteri Besar.

Jika tidak, kenapa pulak nama Tengku Zulpuri tu boleh gugur dari menjadi calon Parlimen Raub dimana dia telah dinobatkan sebelum ini?

Kedudukan terkini bagi kerusi Dewan Undangan Negeri Pahang menyaksikan seramai 8 orang wakil Cina dan hanya 4 wakil Melayu dari kalangan Pakatan.

Andaikata, mereka berjaya menubuhkan Kerajaan, adakah mereka akan memberi laluan kepada PAS untuk jadi Menteri Besar? Tak mungkin!!!

Ini kerana, DAPigs sudah serik menjadikan PAS sebagai pemimpin mereka. Mereka dah muak dipermain - mainkan oleh puak - puak PAS di Perak dan Kedah.

Di Perak, mereka menyalahkan Si Nizar Lilin kerana GAGAL mempertahankan Kerajaan Negeri. Di Kedah pula, mereka naik angin dengan Menteri Besarnya.

Jadi, bagaimana mungkin mereka dapat menerima PAS sebagai Menteri Besar? Itu sebab diorang turunkan calon - calon Melayu seperti anak Raja Puji ni.

Pun masih jugak orang Melayu tak sedar akan hakikat ini? Adakah mereka terlalu buta untuk menyaksikan Kebenarannya? Sudah la!!! Tok sah la kita nak terpedaya dengan permainan keji puak - puak Kafir DAPigs ni. Diorang ni semua GILA KUASA!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Keputusan PRU13 adalah realiti sebenar.

    Melayu yang tk sedar diri boleh tengok ngan mata kepala hangpa sendiri siapa yang Racist sebenarnya.

    "Melayu tak Racist kalau Cina yg Racist dulu"

    "Melayu jadi samseng sebab cina Samseng"

    "Judi,pelacuran dan clubbing ada sebab Cina bukan sebab BN"

    "Cina naik kepala selagi parti atau pertubuhan NGO yg sangat Cauvanis wujud"

    "Melayu PAS UNDI DAP, cina DAP Undi DAP dan PKR(calon Cina)"

    "PAS bodoh, DAP pandai, PKR batu api, BN cerdik"

    "Melayu(Islam) = 2, Melayu(Liberal) = 1, Cina = 1, "
    Apapun, keputusan PRU13 ini membuktikan PAS adalah umpan terbaik DAP stakat ini.

    Takebeer!

    BalasPadam
  2. Bhai... Bawak lek lu bhai... Masa panjang lagi..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping