Rabu, Februari 19, 2014


Sekiranya kita baca dari satu sudut, memang itulah kenyataan yang hendak diluahkan oleh Si Gay Tua Hisham Rais tu sebenarnya. Dia anggap semua pemimpin PKR BODOH belaka.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan melalui artikel tulisan Si Gay Tua tu di Suara Keldaidaily sebelum ini, dia terang - terangan menyifatkan yang Si Azmin tu mempunyai 'DNA UMNO'.

Perkara tersebut, kata Si Gay Tua tu perlu disedari dan diperakui oleh PAS dan DAPigs. Malah Si Gay Tua tu juga turut mendakwa Si Azmin tu ada usaha membawa budaya 'Lanun Melayu' dalam PKR.
“Mungkin PAS dan DAP juga menyedari dan terpengaruh apabila mengetahui bahawa sosok yang bernama Azmin Ali ini tidak diminati ramai dalam PKR sendiri. Azmin Ali disurahkan sebagai pemilik DNA United Malays National Organisation. Azmin disurahkan sebagai sedang membawa budaya gerombolan ‘lanun Melayu’ ke dalam badan politik PKR,” tulis artikel tersebut.
Nah!!! Hakikatnya, Si Gay Tua tu sendiri jenis manusia yang mudah lupa diri. Dia lupa bahawa pada ketika ini, seluruh jentera PKR menyokong dan mendokong Si Azmin Ali tu.

Semua orang tau mengenai hakikat tersebut apabila wujud gerakan Pro Azmin yang memulakan desakan untuk memaksa Si Khalid Ibrahim tu letak jawatan sebagai Menteri Besar.

Hampir keseluruhan pimpinan PKR yang mempunyai jawatan sebagai ADUN mahupun Ahli Parlimen berada dibelakang Azmin dan sanggup melakukan apa sahaja untuk dia.

Perkara itu perlu diakui dan tidak perlu dipertikaikan oleh puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu sendiri. Malah, Si Gay Tua tu pun tau mengenai perkara teresebut.

Jadi, usaha Si Gay Tua ni sebenarnya hanya satu helah untuk rakyat Malaysia ni lupa apa yang sedang berlaku pada ketika ini. Dia hanya sekadar nak membodohkan diri dia sendiri. Dalam erti kata lainnya, pemimpin PKR tu BODOH, Si Gay Tua ni pun sama BODOH jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping