Jumaat, Mei 23, 2014


Heh! Hari tu ada sahabat SH pertikai, kenapa poster Barisan Nasional ni kelihatan terlalu orthodoks kalau nak dibandingkan dengan poster puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Pertikaian tu memang nampak kecik, tapi ada logiknya. Maka mungkin sebab itu ada dikalangan publisis Barisan Nasional ambik inisiatif mengolah poster yang ada.

Poster Calon BN ada tulisan Jawi
Maka sekarang giliran kita pulak pertikaikan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Nak pulak dari kalangan DAPigs. Berani tak diorang nak buat poster macam Dato' Mah ni?

Kalau tengok pada poster sedia ada, semua bahasa diorang letak. Tapi tak de satu pun poster yang diorang buat ada letak bahasa jawi. Itu sahaja dah membuktikan pendirian DAPigs.


Jangan kata nak sokong perlaksanaan Hukum Hudud dan bersama - sama memperjuangkan kesucian Islam. Nak letak tulisan Jawi pun diorang rasa jijik. Yang itu pun masih lagi nak disokong oleh PAS? Apa la BODOH sangat diorang ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. bro u kena faham! poster DAP dirancang oleh jeneral, disigner dibayar dan siap ada sesi bergambar, poster bn kebanyakan di keluarkan oleh individu x berbayar

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping