Rabu, April 11, 2018

Nampak gayanya, PPBM sekarang ni bukan sahaja berada dalam keadaan yang sangat terdesak, malah mereka sedang berusaha sedaya upaya untuk menutup kemaluan yang telah terdedah kepada orang ramai.


Jika sebelum ini, parti itu sibuk mendabik dada membuat dakwaan kononnya mereka mampu untuk menggantikan UMNO dan menjadikan Malaysia sebagai sebuah Negara yang lebih maju.


Tapi hakikatnya, PPBM yang dibarisi oleh pemimpin - pemimpin tersohor itu tidaklah sehebat mana apabila mereka GAGAL mengurus-tadbir parti itu dengan baik sehingga terpaksa digantung.


Namun kelemahan parti itu sekarang ni cuba dipertanggungjawabkan ke atas RoS dan tuduhan liar dilemparkan terhadap Kerajaan sedangkan mereka yang GAGAL menjaga parti sendiri.


Keadaan itu kini menyebabkan pemimpin - pemimpin PPBM terpaksa Menjilat Ludah sendiri dan menjadi kesipuan apabila kemaluan mereka dibuka oleh PKR secara terang - terangan.


Sebagai langkah terakhir, parti itu cuba meraih sokongan simpati dari kalangan rakyat dengan memberikan gambaran seolah - olah parti itu sedang menjadi mangsa kezaliman pihak Kerajaan.


Walhal yang buat salah diri mereka sendiri. Mereka yang GAGAL menyerahkan dokumen yang diminta oleh RoS. RoS pula bertindak atas laporan serta aduan yang dibuat oleh ahli - ahli parti itu sendiri. Yang diorang nak jugak salahkan orang lain tu pasal apa!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Komen

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping