Rabu, Februari 05, 2020

Timbalan Ketua PKR bahagian Ampang, Hamsah Djabir mendakwa wujud pakatan jahat daripada beberapa pemimpin parti itu yang mahukan Zuraida Kamaruddin dipecat dan disingkirkan.

Beliau berkata tersebar satu pesanan WhatsApp yang dihantar Pengerusi Majlis Pimpinan PKR Kedah, Johari Abdul yang berbunyi:

“Salam. Saya difahamkam Zuraida akan turun di Sik. Saya ingatkan semua PKR Kedah jangan beri ruang untuk mereka fitnah kita. Jangan buat apa-apa provokasi, termasuk berhimpun tunjukkan kekuatan kita.

“Jangan layan puak-puak kartel. Mereka memang harap kita provok jadi nyawa Zuraida akan panjang. Ingat bulan Februari 2020 akan dipecat. Saya ingatkan sekali lagi jangan ada apa-apa aktiviti dan jangan layan mereka. Terima Kasih.”

Hamsah mendakwa dalam pesan WhatsApp itu, Johari merujuk kepada Zuraida dengan mengutarakan ayat yang berbunyi “ingat bulan Februari 2020 akan dipecat”.

Beliau berkata PKR bahagian Ampang juga melahirkan rasa terkejut dengan kenyataan itu dan meminta Johari menjelaskan dengan terang maksud mesej tersebut.

“Kami cabar beliau (Johari) nafikan wujud pakatan jahat segelintir pemimpin kanan PKR mahukan Zuraida dipecat dan disingkirkan.

“Kami PKR bahagian Ampang desak Presiden PKR Anwar Ibrahim tampil ke depan dan arah pemimpin PKR ini hentikan kerja jahat mereka,” katanya satu sidang media khas bersama pimpinan PKR bahagian Ampang.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Lagi aku petik dari Blog Laman Reformasi Bodin... setengah perengfan jer tak tahan kena kutuk youuu.. aauuchhhh bisa nya..!! kikikiki..

    Kenapa nak gunakan UMNO, Bagi membunuh DAP?

    Bertahun UMNO melawan DAP sejak peristiwa Mei 13,1969, Tetiba Dr Mahathir Mohamad berpakat dengan DAP menjatuhkan UMNO yang berkuasa sejak tahun 1955 kerana dendam dan marahnya kepada pemimpin UMNO...mme mamak mudag lupa...!! (.. Yesss tunggu masa anak nya mirzan mokhzani boboi dan marina@gereja kasi ajar sampai lunyai nnti...!!!!)

    2. Kini semua orang tahu bahawa dia tidak lebih dari saekor keldai DAP... (bisa tuhhh jadi kaldai oleh macai PKR@Aljubori..!!) Sehingga tidak boleh berbuat apa sebarang tindakan Lim Guan Eng sebagai Menteri Kewangan. Diam dan membisu..( kau orang PKR PAN baru tahu keeww.. kita org dah tau si renta ni bangsat DAP atau kau org buat buat buat bodoh tak tauu..!!??) lain yang diputuskan oleh Kebinet lain yang diperbuat oleh Lim Guan Eng.

    3. Para peniaga Melayu yang mencari perniagaan di Kementerian Kewangan, lain yang diputuskan oleh jawatankuasa tender. Lain yang diluluskan oleh Lim Guan Eng selaku Menteri Kewangan... (haahh tepukkk padan la muko..!!)

    4. Malah dalam mesyuarat kabinet. Hanya sebuah patong...(bukan patong la bongok itu kan kaldai barua DAP... kikikiki..!!) Majoriti tidak menyokongnya. Malah isi PPSIM dipertikaikan. Dimana maruah dia sekarang?(aaikkk baru puak kepala jubo soal pasal maruah kewww...!!??)

    5. Mahathir Mohamad bukan sahaja sudah jadi keldai DAP malah sudah menjadi barua DAP... (kannnn...!!) Kini nama dia membusuk dalam komuniti Melayu. 5 pilihanraya kecil, dua dari PPBM kalah dalam Prk itu sebagai fakta menolak Dr Mahathir Mohamad... (haaahh tepukkkk jangann lupo pop corn tambah lagi...kikikiki..!!)

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping