Rabu, Oktober 27, 2010

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Mungkin tidak cukup dengan apa yang Semut dedahkan mengenai penyelewengan pembangkang dalam menyebarkan dakyah songsang mengenai isu projek Menara Warisan Merdeka. Walaupun sudah dinyatakan projek tersebut akan diusahakan oleh PNB sepenuhnya, namun mereka masih berterusan menyatakan ia membazirkan duit rakyat.

Sekarang ia menjadi modal untuk puak - puak PAS berkempen di Galas. Habis seluruh ceruk Kampung dijaja dengan kisah dongeng ini. Mereka yang sudah termakan dengan dakyah DAP yang suatu ketika dahulu juga turut membangkang pembinaan Menara KLCC, KLIA, Sepang Circut dan sebagainya. Malah mereka juga turut membangkang pembinaan Jambatan Pulau Pinang ketika era Tun Mahathir dulu yang diketuai oleh Penasihat DAP, Lim Kit Siang Ikan.

Akhirnya, puak - puak Khawarij PAS ini sudah termalu sendiri apabila didedahkan anak kepada Penasihat DAP itu sendiri menyatakan Jambatan Pulau Pinang itu perlu dibina satu lagi. Beliau yang hari ini menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang bagai nak 'rak' memohon agar Kerajaan Pusat menimbangkan pembinaan Jambatan Kedua supaya ia dapat dibina. Seperti yang Semut biasa labelkan mereka dalam situasi sebegini, Kan Dah Songeh.

Setiap kali adanya Pilihanraya Kecil, mahu atau tidak, mengelaklah cara mana sekali pun, puak pembangkang ini pasti akan termalu sendiri. Tak pasal - pasal je songeh. Sapa nak jawab? Aib orang jangan dicari. Kelak yang malu diri sendiri. Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.

Ps: Baca selanjutnya di sini dan sini.
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. bila dalam perhimpunan UMNO baru2 ni diumumkan sejarah akan dijadikan subjek wajib SPM, menggeletar lah lutut lim kit siang!...diseru para blogger2 sekalian untuk membongkar kembali apa sahaja fakta bertulis, bergambar atau video berkaitan bangkangan pihak pembangkang keatas projek2 mega yang dicetuskan oleh kerajaan seperti KLCC, KLIA, jambatan pulau pinang, Putrajaya dan lain2, agar orang kebanyakan boleh buat perbandinagn mana segala kebaikan yang di rancang demi rakyat...bukan sekadar bagi air percuma 20 meter padu sahaja!!! please...dedahkan muka hodoh lim kit siang dan sesiapa sahaja pemimpin pembangkang yg membangkang satu ketika dulu!...arkib negara, mainkan peranan anda!

    BalasPadam
  2. dulu kata kalau jambatan tu siap nak terjun laut,kenapa tak buat.

    BalasPadam
  3. Bonus dan Dividen ASB/ASN khabarnya naik tahun nih, bukti kejayaan PNB. Hanya harbi, komunis, sosialis, khawarij, ultra wahabi, hindraf, pluralis yang tak suka bila kerjaan nak memartabatkan Melayu, Islam dan Malaysia kununnya assabiyah dan rasis....namun mereka tetap membalun faedah yang diberi kerajaan selama ini...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping