Isnin, November 01, 2010

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Kelesuan dalam kempen pilihanraya kecil DUN Galas sangat dirasai dari kem PAS. Rata - rata kelihatan hanya jentera - jentera luar yang banyak menjalankan tugas dari mengharapkan calon tempatan.

Sebab itu kita lihat hanya Menteri Besar Kelantan sahaja yang rajin turun naik dari Kota Bharu ke Galas setiap hari. Bukan sebab apa. Mungkin kerana tidak percayakan jentera sedia ada mahupun beliau sendiri tidak yakin dapat menang dengan mudah.

Ada khabar angin yang Semut dengar menyatakan kem PAS sekarang sedang dalam keadaan terdesak. Malah berita yang Semut dengar juga menyatakan calon PAS, Dr. Zulkeflli tidak lagi berada di Galas.

Beliau ketika ini dilaporkan berada di Kuala Lumpur untuk merayu agar pengundi diperantauan dapat pulang mengundi. Tidak cukup dengan menawarkan habuan wang ringgit, mereka terpaksa pula memanggil pulang anak - anak perantauan.

Punya terdesak tindakan mereka ini sehingga sanggup mengambil tindakan sedemikian. Walaupun mereka sebelum ini begitu yakin dengan diri mereka, akhirnya mereka terpaksa juga membuat sesuatu yang diluar kebiasaan mereka. Jelas, mereka hanya insan biasa juga dan tidak mampu menjanjikan apa - apa. Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping