Khamis, April 17, 2014


Huh! Itu satu kepastian yang memang tak dapat nak dinafikan lagi. Dengan adanya berita mengenai kematian Si Karpal tu pagi tadi, maka memang itu yang bermain dalam kepala.

SH tak nak sentuh bab lain. Cuma yang menjadi persoalan sekarang ialah, siapa yang bakal menggantikan Si Karpal tu sebagai Ketua Peguam Si Ketua Penipu tu nanti?

Jika kita lihat sebelum ini, Si Ketua Penipu tu banyak bergantung harap kepada Si Karpal bagi mengendalikan sebarang kes berat yang melibatkan dirinya.

Malah, Si Karpal tu sendiri menjadi Ketua Peguam sewaktu menghadapi perbicaraan kes tuduhan liwat Si Ketua Penipu tu terhadap bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful.

IRONIKnya, kematian Karpal telah membawa satu misteri yang sampai hari ini masih belum berjawab. Kiranya Si Karpal tu masih lagi berhutang dengan rakyat Malaysia.

Rasanya semua orang masih lagi ingat, kisah mengenai penglibatan seks luar tabiie Si Ketua Penipu tu telah didedahkan sendiri oleh Karpal dalam sidang Parlimen.

Dia juga yang menuduh Si Ketua Penipu tu terlibat dalam gejala seks luar tabiie tu kepada umum. Malah, cerita yang sama jugak disampaikan oleh Karpal dalam satu ceramah DAPigs.

Tuduhan Karpal itulah yang menjadi punca kepada pemecatan jawatan Si Ketua Penipu tu sebagai Timbalan Perdana Menteri. Kalau tidak, jahanam dah Malaysia ni dibuatnya.

Kiranya, rakyat Malaysia perlu ucap terima kasih juga la kepada Si Karpal ni sebab dia yang membocorkan rahsia perilaku songsang Si Ketua Penipu tu kepada umum.

Mungkin Si Karpal tu sedar bahawa ajalnya sudah semakin hampir. Maka sebab itu dia awal - awal lagi dah letak jawatan sebagai Pengerusi DAPigs Kebangsaan.

Tapi, ianya masih belum mampu untuk menjustifikasikan dakwaan serta tuduhan yang dilemparkan oleh Karpal terhadap Si Ketua Penipu tu sendiri sebelum ini.

Jadi sekarang ni, dah menjadi tanggungjawab Si Apek Kit Siang pulak untuk menjelaskan dakwaan yang pernah dibuat oleh rakan seperjuangan dia terhadap Si Ketua Penipu tu. Kalau tidak, sampai ke sudah la kita tak tau perkara yang sebenar!!! - seterusnya...
Categories: , ,

19 ulasan:

  1. Anwar nampak tak kisah pun. Orang barisan ja yang mengelabah pasal Anwar. Nak lawan hujah kalah dari awal lagi. Lawan kes mahkamah ada peluang menang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kah kah kah penjilat jubur tegar ketua penipu beri komen.

      Padam
    2. Mesti gelabah loyar dah gol sendiri konar la.

      Padam
  2. lawan hujah ? .. hahaha. Org bodo je percaya dengan lenggok kata anwar tu. Kerajaan selalu kalah dalam court sebab golongan spesis pelik byk dalam bidang tu .. tak tau ke ?

    BalasPadam
  3. Takziah...Takziah ..Takziah..


    kerana bangkai kapal akan di bakar dan terpaksa masuk neraka..without defence call..x ada soal mungkar nangkir, tanpa hisab, kerana tak ada iman walau sebesar biji sawi.....prima facie case untuk masuk neraka .. bukan penjara kajang atau sungai buloh

    Apa pasal lu tak mintak postponement?? Sapa mau bela al juburi di mahkamah lepas ini?? Jubdeep Singh??

    BalasPadam
  4. oi mamat kat atas..apahal kau merapu ni mamat oi..memanglah nuar tu gabra sebab siapa nak cuci taik dia..ha ha ha..

    BalasPadam
  5. Anwar loose nothing, desparado.

    BalasPadam
  6. Petunjuk Dari Allah SWT pada manusia yang berakal Dan beriman.

    BalasPadam
  7. Pejuang menipu ja yang gabra. Pejuang Islam dan keadilan seperti Anwar tidak gabra kerana Allah telah memberi pertunjuk dalam Al Quran mengenai kemenangan di akhirat seperti kata anon 4.02.

    Tiada dalam Al Quran yang menyatakan pejuang Islam yang haram halal semua boleh, akan diberi kemenangan di akhirat. Kalau ada tolong berikan.

    BalasPadam
  8. BAGUS..INI SUDAH CUKUP BAGUS..MUNGKIN SELEPAS INI ANWAR AKAN SLOW SBB XDA ORG BACKUP DIA KLU AD AP2.

    BalasPadam
  9. AI seorang pejuang Islam??? Yang aku tahu dia sudah dibutakan mata dan hatinya. Pejuang Islam memparaktikkan kesabaran! Namun dia pengamal kehancuran.! Berdemonstrasi melalui reformasi menggunakan rakyat marhaein yang ditipunya untuk mengalihkan sasaran aib dirinya! Kata-katnya bergegar-gegar ibarat ayam jantan yang penuh tahi diekor! rakyat marhaein yang malas berfikir terus terusan menyokongnya membuatkan dia ketawa berleret betapa ramai yang yang tak mampu berfikir akan termakan dengan permainannyai ! Tidak cukup dirinya, isteri dan anak diseret! masih rakyat yang tak mampu berfikir mengikutnya!Tidak lama lagi Azmin akan menyesal kerana kesetiaan gila terhadapnya! Rakyat marhaein yang tak mampu berfikir saja yang terus membontotnya!!

    BalasPadam
  10. karpal tu ada juga perasaan tanggungjawab dgn negara dlm beberapa pekara yg ditunjukkannya. tp c penipu ni lain sikit dia sanggup buat apa saja wlpn negara rosak. LIM anak beraanak jg lbh bahaya drpd karpal. klu 2 spesis ini tiada malaysia memang akan aman.

    BalasPadam
  11. tunggu anwar mati mcm karpal

    BalasPadam
  12. bahaya juga kalau anuar ni di penjara lama lama.maklumlah kat sungai buluh itu 99%lelaki ,lagilah anuar suka ,masuk saja dia akan kata oh heaven.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kah kah kah... Pandai hang buat spekulasi. Kalau dia tau lama dah dia volunteer masuk...

      Kah kah kah... Dah tua-tua ni dia buleh tunggin saja kot...

      Padam
  13. rahsia anuar yang karpal sing simpan anak aku tingkatan 2 pun tau iaitu peliwat yang tak mengaku meliwat dan lain lain keburukan yg sewaktu dgnnya

    BalasPadam
  14. MACAI DETECTED!!

    BalasPadam
  15. Pandai anak bapak...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping