Sabtu, Disember 04, 2010

...Kegagalan Nyata Nik Aziz...

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Mungkin pembaca pelik melihat kenapa sampai dua kali gambar ini Semut ulang terbit. Tetapi demi membuktikan kebenaran, maka adalah perlu bagi Semut ketengahkan persoalan ini.

Tatkala menjawab dan mengulas mengenai lantikan Lim Kit Siang sebagai TPM, Nik Aziz menyatakan keadaan mereka lebih baik dari Kerajaan BN sekarang.

Kononnya beliau mendakwa dengan adanya PAS, maka mereka boleh menegur pemimpin tertentu jika tindakan yang dilakukan mereka bertentangan dengan Islam.

Kata beliau, tidak seperti MCA yang sehingga kini lansung tidak menunjukkan minat dan kecenderungan kepada Islam.

Maka disini, Semut ingin bertanya kepada Nik Aziz atau pengikut - pengikut PAS yang lain. Siapa yang ikut siapa sekarang ini?

Sedangkan jelas apa yang dilakukan oleh Nizar Jamaludin itu bertentangan dengan hukum syarak. Malah beliau sendiri mengakuinya.

Adakah ini 'teguran' yang dimaksudkan oleh Nik Aziz? Bukan pemimpin dari DAP, tetapi sebaliknya pemimpin dari PAS sendiri.

Jelas Nik Aziz GAGAL 'menegur' bukan sahaja pemimpin luar partinya, tetapi dikalangan mereka sendiri Nik Aziz GAGAL tegur. Belum pun memerintah, Nik Aziz dah GAGAL.

Jadi, siapa yang Nik Aziz nak kelentong ni? Adakah wajar bagi seorang 'Tok Guru' menipu? Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.
Categories:

3 ulasan:

  1. Nizar sudah akur dalan Dewan Undangan Negeri Perak semalam bahawa perbuatannya adalah salah di sisi Hukum Syarak boleh mendatangkan syirik tetapi Nik Aziz kata boleh pulak macam mana ni boleh mengelirukan masyarakat Islam di Malaysia

    BalasPadam
  2. Nizar sudah pun mengakuinya dan memohon maaf disidang adun Perak pada 3/12/10 .
    "Saya mengaku salah......."
    Lihat blog pengundisetiasgrapat.blogspot

    BalasPadam
  3. Memang dia dah mohon maaf...
    Bukan kah sepatutnya dia yang bawak orang DAP mendekati Islam...
    Ini dah terbalik...Dia pulak yang terpengaruh dengan perbuatan syirik tersebut...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping