Sabtu, Januari 29, 2011

...Adakah Mereka Juga Sudah Lupa Diri???...

Sibuk - sibuk cerita mengenai calon PAS dan suaminya di Pilihanraya Kecil DUN Tenang mengingatkan Semut mengenai perkara ini.

Sebagai seorang pendidik, Normala dan suaminya secara tidak lansung terhutang budi dengan kemudahan yang disediakan oleh pihak Kerajaan terutamanya Kementerian Pendidikan Malaysia.

Kalau sebelum ini, puak - puak Pakatan Pembangkang kata Kerajaan BN tidak memikirkan lansung mengenai kebajikan rakyat.

Tapi cuba bayangkan kalau Kerajaan tidak mempedulikan lansung mengenai pendidikan, apa jadi pada mereka sekarang? Sudah tentu mereka tidak ada kerja dan tidak akan dikenali dengan gelaran Cikgu.

Malangnya, dalam ucapan sewaktu berkempen dikawasan Tenang ini, tidak ada sekali pun Cikgu Mala atau suaminya mengucapkan terima kasih kepada pihak kerajaan kerana memberikan mereka peluang menjadi guru.

Tambah malang apa bila suaminya turut mengkhianati institusi perguruan dan tanggungjawab beliau sebagai pendidik dengan mengabaikan amanah tersebut terhadap anak bangsa.

Dah la bagi alasan sakit pun tak logik. Bagi jawapan pada pemberita pun macam orang bodoh. Orang yang macam ini yang nak dinobatkan sebagai pemimpin? Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dah ngaku dah kata sakit jiwa tu. Patut di panjangkan ke Medical Board jer laaaa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping