Jumaat, Januari 28, 2011

Nampak gayanya, puak - puak pembangkang tu dah tak cukup tanah nak mengelak dari memberi jawapan yang bernas.

Kata Pengarah Operasi Jentera Pilihanraya PAS, Salahuddin Ayob, isu itu bukan isu besar. Ianya dilihat semata - mata tindakan terdesak BN sahaja.


Apa ke bongok sangat si Din Pudu ni bagi alasan? Orang bukan mempertikaikan sama ada dia bagi ucapan atau tidak.

Yang orang persoalkan sekarang ialah mengenai integriti suami Cikgu Mala dalam menjalankan amanah beliau.

Beliau jelas telah mengkhianati institusi Perguruan dengan mengambil cuti tersebut sedangkan beliau tidak benar - benar sakit.

Beliau jelas menipu dan menyalah-gunakan tanggungjawab beliau dan khianat kepada penduduk serta anak - anak muridnya. Bukan sorang, tapi semua sekali.

Tu la Din. Masa mempersoalkan calon BN dulu, dia sibuk cakap pasal integriti dan kompetensi. Sekarang, bila dah kena batang hidung sendiri, bagi jawapan macam orang lain ni bodoh sangat.

Itulah bukti kebesaran Allah S.W.T. Jangan sekadar tengok salah orang. Salah sendiri pun kena kaji jugak. Nama je pemimpin. Tapi bagi alasan macam gampang. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Biar la..... dia je yg tahu dirinya sakit ke tak... tak payah nak kepoh2. Mana tahu, esok lusa dia betul2 jatuh sakit sbb ramai yang menyumpah2 dia.... mana kita tahu... tu pasal dia ambil MC siap2..... Nanti bila dah terlentang, tak payah la ambik MC lagi.... baru ada akai.....

    BalasPadam
  2. Salam.Din pudu tu dah sah pun memang gampang.nak kata apa lagi.

    BalasPadam
  3. APO NAK DIKATO,ITULAH JAWAPAN DARI PEMIMPIN DUNIA KE TIGO....PEMIMPIN YANG DITARIK ALLAH KEBIJAKSANAAN DAN KECERDIKANNYA....PEMIMPIN YANG MANDUL IDEA..PEMIMPIN YNG MISKIN AKAL DAN BUDI,PEMIMPIN YANG MARUAHNYA DIPIJAK OLEH RAKAN (DAP) PEMIMPIN YANG TIDAK MAMPU UNTUK MEMBAWA ISLAM KE TEMPAT YANG SEPATUTNYA,PEMIMPIN YANG DIPERBODOHKAN SEPANJANG MUSIM,PEMIMPIN YANG MENIPU RAKYAT SEPANJANG MASA,ITULAH PEMIMPIN DAN KEPIMPINAN PAS YANG TERUS DIJADIKAN BAHAN TAWA INSAN YANG BERAKAL....PEMIMPIN BADUT,PEMIMPIN LAWAK ,YANG SETIAP KATA-KATANYA HANYA BISA MENGEGARKAN TAHI TELINGA SAHAJA....TIDAK MAMPU MEMBERI KESAN KE ATAS KEBANGKITAN ISLAM.

    BalasPadam
  4. Salam Perjuangan SH,

    Mohon di link ke blog Tuan

    http://pemudatg.blogspot.com

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping