Jumaat, Februari 11, 2011


Itu persoalan yang ditujukan khas kepada Nasarudin Hassan At Tantawi bagi membalas kenyataan yang dikeluarkan oleh beliau hari ini.

Apa salahnya kalau Dewan Pemuda PAS Pusat nak jadi Polis yang menjaga hal ehwal sosial dan moral masyarakat Islam di Malaysia ni?

Jangan la tunduk sangat pada desakan DAP dan si Khalid Gereja tu brader. Diorang memang jenis macam tu, dengki kalau ada orang nak buat baik.

Nak pulak si Ahli Parlimen Shah Alam tu. Mana boleh orang biasa yang tak jadi wakil kerajaan buat baik lebih daripada dia. Kalau boleh, dia nak semua orang buat macam dia buat.

Tak buat apa - apa lansung. Goyang kaki sambil mengutuk orang itu ini. Lepas tu pergi berceramah politik sana sini. Ceramah agam? Haram satu pun dia nak buat.

Kalau si Nasa ni ada niat Ikhlas, rasa dia ada tanggungjawab terhadap masyarakat dan umat Islam, itu sudah bagus. 

Teruskan usaha murni itu sebab ianya satu pendekatan baru dan satu cadangan yang sangat baik. Pedulikkan la pandangan DAP dan si Khalid Gereja tu.

Semut sokong usaha beliau yang mahu menyelamatkan generasi muda Islam dari terus terjerumus ke dalam kancah gejala sosial yang memerlukan pemantauan seperti ini.

Buat Menteri Besar Selangor yang beria - ia nak tubuhkan Pasukan Polis Bantuan Negeri, tak payah susah - susah dah. Ambik je Pemuda PAS ni jadi Polis diorang. Habis cerita.

Dah la bercakap pun tergagap - gagap. Nak ada polis bantuan peribadi konon. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping