Selasa, Februari 08, 2011


Memang dasar parti sesumpah betul la diorang ni. Baik tkuar je nama dari Parti Keadilan Rakyat kononnya tu kepada Parti Kuat Meniru. 

Mana taknya. Dah habis semua benda nak ditirunya. Dah la kantoi meniru, dia nak bangga pulak apa yang dibuat lagi baik.Macam bagus je.

Kali ni, diorang tiru langkah dan tindakan yang diambil oleh Perdana Menteri. Sejak akhir - akhir ni, Datuk Seri Najib dilihat kerap mengadakan pertemuan dengan ADUN serta Ahli Parlimen BN.

Pendekatan tersebut dilakukan bagi mendapatkan maklum balas daripada mereka dikawasan masing - masing.

Ianya turut mendapat sambutan baik dari kalangan MP serta ADUN. Peluang untuk mereka mengenengahkan masalah rakyat dan kawasan masing - masing.

Eh, si Ketua Penipu tu pun tiru jugak. Ianya berikutan isu tamparan hebat yang mereka terima ekoran perletakkan jawatan dan keluar parti oleh Bekas Pengerusi PKR Sabah baru - baru ini.

Ketua Penipu itu telah mengadakan pertemuan tersebut semalam untuk berkongsi perkembangan semasa bagi menghadapi Pilihanraya Negeri, krisis di Sabah dan kaedah memperkuatkan parti kononnya.

Pelik. Macam mana la si Anwar ni boleh lulus peperiksaan SPM dia ek? Kalau dah kuat meniru je kerjanya.

Nampak sangat kredibiliti si Ketua Penipu ini memang 'zero'. Sebab dia jelas tidak ada idea sendiri bagi meningkatkan prestasi parti. Belum memerintah Negara lagi.

Kalau memerintah negara nanti entah macam mana la pulak. Mau duduk statik je. Tak de peningkatan lansung. Ikut kata Nik Aziz agaknya. Politik Pembangunan, Politik Jahiliyah. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping