Isnin, Mac 14, 2011


Kah!Kah!Kah! Semut nak pecah perut bila baca mengenai dakwaan terbaru peguam Si Al Juburi ni. Nampak sangat dia dah tenggelam punca nak menjawab pasal isu DNA.

Hari ni, si Karpal Singki Pecah tu membuat dakwaan kononnya ada kebocoran afidavit yang dilakukan oleh pihak pendakwaan.

Dia juga turut menyelar tindakan beberapa pihak yang mengadakan demonstrasi semalam sebagai menganggu proses mahkamah.

Siri demo seluruh Negara itu diadakan bagi mendesak Anwar Al - Juburi agar memberikan DNAnya secara sukarela kepada pihak berkuasa.

DNA itu adalah untuk menguji sama ada ianya sama atau tidak dengan DNA yang ditemui dalam rektum mangsa, Mohd Saiful yang hanya dikenali sebagai individu 'Lelaki Y'.

Karpal juga tidak ketinggalan menyalahkan pasukan pendakwaan dan menyelar laporan media secara besar - besaran semalam. Termasuk laporan dalam Malaysia Today.

Konon barisan peguam Si Al - Juburi tu kata ianya salah satu tindakan menghina mahkamah yang dilakukan secara terang - terangan.

Yang si Anwar tak serahkan DNA dia kepada pihak berkuasa tu tak kira sebagai satu penghinaan kepada mahkamah ke?

Apa yang berlaku semalam adalah satu tuntutan KEADILAN buat Mohd Saiful Bukhari yang dikatakan menjadi mangsa liwat Anwar.

Ia juga satu langkah mendapatkan KEADILAN buat seluruh rakyat Malaysia yang turut aib berikutan perbuatan terkutuk seorang manusia bernama Anwar Ibrahim ni.

Kalau betul benar Anwar tidak melakukan perbuatan tersebut, kenapa dia masih banyak berdalih untuk menyerahkan DNA tersebut?

Kalau dah nama pun Poo...singh, semua benda la nak di Poo...singhkannya. Sekarang dah tak ter'Poo...singh' dah. Jadi buat la alasan yang bukan - bukan.

Ingat rakyat ni bodoh sangat ke macam puak - puak pembangkang tu? Ingat rakyat nak percaya bulat - bulat apa yang dikatakan oleh Si Ketua Penipu Rakyat tu? Ceit!!! Pigidah!!!

Ps: Agak - agak, bila la si Anwar tu nak buktikan dia tak bersalah dengan memberikan sampel DNA dia untuk diuji ye?

1 ulasan:

  1. Laaa , pasai apa si Kapal dok melalut lagu niii.. apa dia ingat dai sorang saja ka peguam dalam Malaya ni.. sampai apa pun orang buat 'kontem of kort'

    Dia lupa ka.. banyak jugak rakyat dan orang ramai yang dok perati kes ni .. ada juga peguam.. depa pun tau apa yang nak soai.. depa tau apa senjata nak pakai..

    Tak kan la dek kerana demontrasi tu.. dah jatuh 'kontem of kort'..

    hang ingat sama kapal oii.. ' dah lebi 50 kali' dok tangguh apa jadah nya.. kami nak tau juga cerita last dok lagu mana .. dok suspen.. saja. kalau buta filem untung banyak tuu..

    Untuk si kapal dan Si Anuar , jadi lah orang cerdik.. bagi ja DNA kalu rasa tak salah.. contoh kalau saya .. orang minta DNA., saya bagi pasai saya tau dan yakin saya tak salah , tak buat perkara macam tuu.. berdosa hang tau tak ..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping