Jumaat, Mac 25, 2011


Dalam kesibukan Semut merayap - rayap hari ni, hampir terlepas pandang berita yang disiarkan di Sinar Harian ni.

Ianya berkenaan isu ahli PKR Indera Mahkota yang keluar dari parti tersebut awal minggu yang lalu.

Azan Ismail yang hilang dari Pahang sejak akhir - akhir ni semalam muncul semula untuk memberikan penjelasan mengenai isu tersebut.

Dia yang juga Ketua Cabang Indera Mahkota kata, PKR Pahang perlu melakukan sesuatu bagi menyelamatkan parti tersebut daripada individu yang mempunyai agenda buruk.

Bekas Timbalan Pengerusi PKR Pahang itu juga kata, kedudukan PKR Pahang kini dilihat semakin kritikal selepas pengunduran Pemangku Ketua Cabang Indera Mahkota serta 300 orang ahlinya itu.

Uik! Nak salahkan Pemangku je ke Azan? Awak yang sebagai Ketua, kenapa tak nak ambik tanggungjawab? Kenapa dia lepaskan jawatan tersebut dulu?

Konon, kata dia, pengunduran Ibrahim Sidek itu membuktikan bahawa ada sesuatu yang tidak kena dengan pucuk pimpinan parti.

Kata Azan lagi, ia mungkin disebabkan ada individu dalam pucuk pimpinan PKR Pahang mempunyai agenda lain untuk kepentingan peribadi.
“Perkara ini tidak boleh dibiarkan, sebaliknya ahli PKR perlu mengambil tindakan kerana PKR Pahang berada dalam kedudukan bahaya,” katanya ketika dihubungi semalam. 
Aik! Macam nak perli Fauzi Pendek je Azan? Kalau nak cakap, cakap la terus terang. Tak payah la nak berselindung disebalik nama 'Individu Tertentu' macam tu.

Berani la sikit. Sedar diri yang awak tu jantan. Bukan Pondan. Jangan ikut la perangai Si Ketua Penipu yang memang jelas tak de telur tu.

Buat malu je ada pemimpin bacul dan penakut. Bukan orang tak tahu, dia ada konflik dengan Si Fauzi Pendek tu sebelum ni. 

Sekarang ni dia pulak yang sibuk suruh Ahli PKR ambik tindakan. Nak suruh diorang tentang si Fauzi Pendek tu ke Azan? Hehehe...
Categories:

2 ulasan:

  1. biasalah tu pemimpin PKR main belakang jer takot nak sound depan2 si pendek tu kot2 nanti PRU tak dapat jadi Calon lagi dah sbb kuasa pendek sebagai pengerusi..pendek tu masuk pkr sebab umno calon mahupun jadi exco dlm kerajaan pahang,masuk PKR dapat jawatan pengerusi negeri tuuuuuuu lain yang dapat tak tahu ape lagi kan

    BalasPadam
  2. Salam sahabat, mohon perkenan sekali lagi, jika boleh link kan blog saya kedalam blog Tuan, letak dalam ranking mana-mana pun tak apa..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping