Jumaat, Mac 25, 2011

"...Hehehe! Meh Buat Dosa Lepas Solat Jumaat!!!..."

Punya la fanatik dan taksub pada video lucah, sampaikan hari pun diorang lupa hari apa. Ini la perangai buruk Angkatan Mudah Kencing ni.

Yang penting bagi diorang ialah buat perhimpunan dan demonstrasi sampai lupa hari ini ada perhimpunan yang perlu diutamakan.

AMK hari ini bercadang hendak mengadakan perhimpunan di Masjid Jamek, Kuala Lumpur bagi membantah video seks yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim.

Erk, siapa yang kaitkan Anwar dengan isu video seks tu ye? Boleh siapa - siapa dari AMK ni tolong jelaskan tak?

Bantahan tersebut akan diketuai oleh Ketua AMK, Shamsul Iskandar Md Akin aka Sam Ketot yang akan bermula selepas solat Jumaat.

Hah! Elok sangat la tu Sam. Lepas dengar khutbah, terus keluar buat dakwaan yang bukan - bukan tanpa sebarang bukti yang kukuh. Main tuduh ikut suka hati korang je la ye?

Habis semua orang pulak tu dari KL dan Selangor yang dikerahkannya untuk buat dosa lepas dengar khutbah Jumaat hari ni. 

Ini yang diorang kata demokrasi. Ini yang diorang kata keadilan. Buat dakwaan membabi buta tanpa bukti yang kukuh dan tidak membiarkan pihak Polis membuat siasatan yang sewajarnya.

Sebelum ni Anwar dah mengaku bahawa individu didalam video tersebut bukan dia. Chegubard yang dakwa diri dia pernah tengok video tu pun kata individu tersebut bukan Anwar Ibrahim.

Malah Ahli Parlimen Sungai Petani kata, salah seorang dari Datuk T tu pun tidak yakin bahawa individu dalam video itu bukan Anwar.

Jadi siapa yang tuduh Anwar terlibat dalam video tersebut? Siapa yang kaitkan si Ketua Penipu itu 'in the first place'?

Si Ketua Penipu tu je yang perasan diri dia didakwa dalam video tu. Itu yang jelas dan itu yang pasti. Jadi yang lain - lain ni pun bongok sangat, ikut je la apa yang si Ketua Penipu tu cakap. 

Tak pelik la kenapa PKR dikenali sebagai Parti Kencing Rakyat. Sebab semua orang habis lecun dikencing dek diorang ni je sebenarnya. Itu pun ramai jugak orang yang masih percayakan diorang. Heran, heran.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Sam ketot mmg elok gelar raja demo,skit nak buat demo,skit demo tak habis dengan demo xde kerja lain,tunggu jer polis menyiasat kes ni skrg dah jadi kes polis tak payah nak menyusahkan jemaah buat demo,berapa AMK bayar untuk buat demo tu

    BalasPadam
  2. mamat kontot ni nyusahkan org je..td aku nk kuar dr gate msjd jamek tu pon ssh sbb sorng manusia bodo bernm nuar juburi n geng2 bodo die..

    BalasPadam
  3. Salam bro..gua baru balik daripada sembahyang di Masjid Jamek KL..memang terdapat lebih kurang 20 orang mamat gila kat situ yang cuba buat provok suaya jemaah menyertai perhimpunan mereka tapi kesiannya tak mendapat layanan disebabkan kebanyakan jemaah jumaat diMasjid Jamek merupakan pekerja dipejabat berhampiran...yang tergelaknya pihak polis lagi ramai daripada mamat-mamat gila tu...

    Bila tak dapat layanan mereka melaungkan 3-4 kali perkataan reformasi lepas tu terus diam sebab tak dapat layanan daripada orang ramai...tapii...tengok laa mereka ni akan memaparkan dalam blog puak mereka dengan mengatakan ramai yang menyertai kelompok mereka disebab mereka fokuskan kamera sewaktu para jemaah masjid berpusu-pusu nak keluar masjid..kah kah kah..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping