Sabtu, April 23, 2011


Pelik dan ajaib. Semut masih tak faham lagi kenapa puak - puak pakatan haram ni beria - ia sangat takut dengan pendedahan yang dibuat terhadap Anwar.

Dakwaan terbaru mereka ialah mengenai TV3 yang dilaporkan sudah hampir selesai merakamkan siri laporan terbaru mengenai tuduhan seksual mengenai Anwar.

Laporan yang bakal disiarkan di Buletin Utama tu katanya akan menyaksikan Datuk S. Nallakarupan membuat pelbagai dakwaan terhadap Anwar.

Nallakarupan merupakan sumber yang rapat dengan Anwar dan ianya disahkan oleh sahabat - sahabat lain.

Kononnya dakwaan - dakwaan tersebut akan disiarkan dalam masa terdekat dengan tujuan untuk memberikan lebih tekanan kepada Anwar.

Kebanyakkan dakwaan Nallakarupan itu bukan perkara baru. Tetapi kali ini ia disertakan dengan butir - butir yang ebih terperinci.

Apa yang diorang takut sangat dengan dakwaan yang dibuat oleh Nallakarupan ni? Kalau Anwar tak buat benda - benda yang didakwa, diorang nak takut apa?

Itu yang menjadi persoalan utamanya. Biasanya, kalau orang tak buat salah, dia akan releks dan tak menggelabah tak tentu hala.

Yang paling pelik sekali ialah kenapa Anwar tak pernah nak ambik tindakan terhadap dakwaan yang dibuat oleh Nallakarupan ni?

Kalau betul dakwaan yang dibuat oleh Nalla ni semuanya fitnah dan palsu belaka, saman la dia. Bawak dia ke mahkamah.

Anwar pun bukan tak biasa buat kerja - kerja ni. Berapa banyak kes saman yang dia kemukakan di Mahkamah.

Hari tu kata nak saman Datuk Seri Hishamuddin, Tun Dr. Mahathir dan Lee Kuan Yew mengenai isu Wikileaks. Tapi sampai sudah tak buat jugak.

Kali ni, mengenai dakwaan - dakwaan Datuk Nalla ni. Kenapa dia tak ambik tindakan yang sewajarnya terhadap bekas rakan karib dia ni?

Jangan la nak main pusing - pusing je kerja nya. Tak payah la Si Al - Juburi tu nak tipu rakyat. Rakyat bukan bodoh nak percaya semua yang Nalla cakap. Tapi persoalan itu yang mejadi perangkap buat Si Al - Juburi ni. Baru dia tahu, langit tinggi ke rendah!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping