Sabtu, Mei 07, 2011


Dah nampak sangat Si Al - Juburi ni terdesak sampaikan terpaksa menipu rakyat Malaysia secara Istiqomah. Dia sebenarnya nak tutup pekung sendiri.

Dia jelas sengaja menaburkan dakyah - dakyah pembohongan tersebut untuk menutup kelemahan yang semakin hari, semakin terdedah.

Hari demi hari, keburukan demi keburukan dapat dilihat dengan jelas berlaku didalam Pakatan Pembangkang yang diketuai oleh Si Ketua Penipu itu.

Taktik terbaru ialah untuk mengalihkan perhatian rakyat dari Sarawak ke Selangor. Kenapa dia tidak menjelaskan mengenai kepincangan yang sedang melanda Pakatan di Sarawak?

Kenapa sehingga hari ini, dia tidak memberi sebarang ulasan mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh DAPigs Sarawak bahawa PKR hanya sebuah parti yang lapar politik?


Anwar mengeluarkan kenyataan yang ditujukan khusus untuk Datuk Seri Najib. Dia menyarankan agar Perdana Menteri tidak bongkak untuk menawan Selangor.

Tapi yang herannya, dia bercakap besar dengan penuh keyakinan dapat menawan Putrajaya dalam Piliharaya yang akan datang. Jadi siapa yang bongkak sebenarnya?

Jangankan janji 100 hari. Yang dah tiga tahun memerintah, satu pun tak dapat dilaksanakan sampai hari ni menda jadahnya?

Sudah - sudah la menipu rakyat ni. Jangan la nak memperbodoh - bodohkan rakyat dengan janji - janji kosong sedemikian rupa. Rakyat tak bodoh macam yang kau sangka la Setan!!!

2 ulasan:

  1. yg dia pi balun dan pancut dlm bini2 org takpa...buat2 senyap saja nooo....nak kata kat org lain plak.....huhuhu...

    BalasPadam
  2. lain kali nak kata kat org, cermin lah diri sendiri dulu.....yg dia tu dok kerja toron bini2 org tu....apa hal....munafik betoi mamat anugerah tuhan ni.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping