Selasa, Mei 31, 2011


Kita tinggalkan sekejap cerita pasal Fuziah 'Reaktor'. Laporan ni penting untuk menyedarkan bangsa Melayu yang tak masih sedar diri dok asyik menyokong puak - puak DAPigs yang memang sah anti Melayu dan anti Islam tu.

Taktik DAPigs yang nak letak calon Melayu tu hanya 'wayang opera' je yang sedang dimainkan oleh pemimpin - pemimpin Ultra Chauvinis ni.

Diorang hanya nak mempergunakan sentimen tu untuk menarik perhatian dan mendapat sokongan pengundi - pengundi Melayu.

Dah jelas sangat dah diorang nak ambik tindakan tu sebab diorang dah hilang keyakinan terhadap PAS, rakan kongsi mereka dalam Pakatan Pembangkang tu.

Bukan ke diorang jugak ke yang kata PAS memang tak boleh harap untuk dapatkan undi Melayu? Itu pun orang Melayu tak sedar - sedar jugak?

Persoalannya, sejak bila pulak puak - puak DAPigs ni menjaga kepentingan Melayu? Pernah tak kita dengar DAPigs mempertahankan hak Melayu dalam Malaysia selama ini? 

Tak pernah hayat pun. Kalau mati hidup semula pun, diorang takkan mempertahankan hak orang Melayu. Nak melupuskan lagi hak tu, adala diorang buat.

Semut dapat berita petang tadi. Katanya seramai 64 orang ahli DAPigs yang berbangsa Melayu bertindak keluar dari parti rasis tu.

Mereka katanya dari Cawangan Lembah Kinrara, Puchong. Katanya diorang dah hilang kepercayaan terhadap DAPigs sebab mereka jelas tidak menjaga kepentingan Melayu. 

Yang diorang pergi ikut sebelum ni, menda ke jadahnya? Dah terang - terang DApigs ni anti Melayu, diorang percaya jugak buat apa?

Puchong bukan tempat Terasa Cock ke? Apa benda yang dibuat sampai ahlinya keluar parti ni? Tau menyalahkan orang lain je ke? Bila suruh mintak maaf, senyap pulak.

Dah memang jelas dah. Melayu yang menjadi Ahli DAPigs ni je yang tak sedar - sedar lagi. Tolong lah. Bukak mata sikit. Tengok betul - betul ke mana hala tujunya parti DAPigs ni.

Jangan la main ikut sesuka hati je. Jangan sampai buta mata dan buta hati. Dan yang lebih penting, jangan memalukan bangsa sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Hairan bin Pelik macam mana PAS yg kononnya perjuangkan Islam boleh bersekongkol dgn DAPigs ni kan, aku sampai sekrg x dpt dpt lg jwpn, apa rasionalnya? Sebab marahkan nyamuk habis kelambu dibakar, Sebab nak tumbangkan BN habis prinsip perjuangan di tolak tepi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping