Rabu, Mei 25, 2011

"...Huh! Papa Ni. Itu Pun Tak Nak Mengaku..."

Hehehe... Dah banyak kali Semut kata, lagi banyak kita bercakap, lagi banyak kita kantoi menipu. Tapi manusia Anu-Gay-Rah Setan ni mana tau nak diam.

Kalau sebelum ni, dia berai - ia mengaku dengan mengatakan bahawa individu dalam video seks yang dikaitkan dengan dirinya itu bukan dia sebenarnya.

Malah, dalam siri ceramah yang dibuat oleh Kak Wan Omega pun seringkali diulang - ulang bahawa individu dalam video tu bukan Anwar. 

Sebab kata Kak Wan Omega, perut Anwar tak buncit. Tapi lain pulak kisah yang didedahkan oleh Bekas 'Jaga Bontot' Anugay iaitu N. Gobalakrishnan ni.

Logik jugak apa yang dinyatakan oleh Gobala ni. Mungkin Si Anugay tu memang ada memakai bengkung untuk ikat perut dia.

Kenapa pulak Semut yakin bahawa dakwaan tersebut ada kebenarannya? Bukan ke Anugay tu selalu mengadu dia sakit belakang? 



Malah lepas Pilihanraya Sarawak hari tu pun, Si Anugay ni dilaporkan sedang mendapat rawatan sakit tulang belakang kerana ianya berulang kembali.

Jadi memang tak syak lagi, Anugay ni ada pakai bengkung yang khas untuk orang sakit belakang ni. Kalau tak percaya, suruh dia tanggalkan baju dia demi membuktikan kebenarannya. Itu pun kalau dia berani!!!

1 ulasan:

  1. ORANG LELAKI UMUR 40AN SELALUNYA MEMNG BINCIT KALAU TAK BERBAJU.TAK BANYAK SIKIT PUN ADA NAMPAK BUNCITNYA.LAINLAH KALAU SELALU ANGKAT BERAT,BODYBUILDER KE..KALAU NUAR TAK BERPERUT BUNCIT AKU TAK PERCAYA LANGSUNG.LEBIH2 LAGI UMUR DIA NI DAH MASUK ALAM MAGRIB 60 AN.TAK CAYA CUBA TEST IO ORG LELAKI BERUMUR,PASTI KESEMUANYA PASTI ADA BUNCITNYA KALAU TANGGALKAN BAJU.BODYBUILDER NOT INCLUDED.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping