Ahad, Jun 19, 2011


Sebenarnya, itulah yang hendak disampaikan oleh Si Ketua Penipu ni kepada Ketua Anak Muda Kecoh (AMK) malam semalam. 

Kalau tidak, takkan dia keluarkan cabaran sedemikian kepada Si Sam Ketot dihadapan seribu orang ahli AMK di Shah Alam.
Si Anugay tu jugak turut menyatakan bahawa ahli - ahli AMK ni suka merengek dan mengeluh sedangkan kerja yang sepatutnya dibuat, mereka GAGAL melaksanakannya.

Kerja yang dimaksudkan tu tak lain dan tak bukan ialah menipu rakyat. Kalau kita tengok pun, AMK ni banyak buat kecoh je. Kerja - kerja lain diorang tak buat pun.

Walaupun dia tidak menyebut nama orang yang berkenaan, tapi dia turut menyifatkan perangai sedemikian mencerminkan bahawa mereka jelas tidak memahami erti perjuangan.

Ala, dia tak sebut nama pun orang dah tahu siapa. Yang dimaksudkan tu, dah tentu - tentu Chegubard sebab Chegubard je yang suka menentang Si Sam Ketot ni.

Bila ada orang yang menentang dia, dia mula la kata orang tu tak paham erti perjuangan dan sebagainya. Tapi bila dia perlukan orang tu, macam - macam la yang dikata dan dipuji.

Semua orang tahu la yang dia ni memang tak suka dengan Chegubard tu sebab Chegubard tu suka menentang apa yang dia suruh buat.

Kalau tidak, tak timbul la konflik masa pemilihan hari tu. Siap nak 'rasuah' jawatan lagi kat Chegubard semata - mata nak mamat tu diam.

Nampak sangat la Si Anugay ni GAGAL mengawal anak - anak buah dia sendiri sehingga terpaksa mengeluarkan kenyataan seperti itu semalam. Lagi dia ada hati nak mentadbir Negara? Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. si ketot nie sekeh kepala jer sbb pendek,lembik perut jer besor tp akal cetek

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping