Ahad, Jun 26, 2011


La!!! Ingatkan dah pandai sangat dah Si Mat Muka Bulan ni. Ingatkan dia pergi sambung belajar ke apa sebab dah lama tak keluarkan kenyataan bangang.

Rupanya, masih macam dulu - dulu jugak. Dia masih berada di takuk lama. Masih bongok macam biasa. Tak de apa pun yang berubahnya. 

Kenyataan yang dia keluarkan FMT baru - baru ni sahaja dah cukup untuk membuktikan tahap 'kebebalan' dia sebagai seorang pemimpin.

Kononnya, dalam kenyataan tersebut dia nak mempertikaikan mengenai peranan media yang didakwa sengaja menyebarkan dakyah pembohongan terhadap Si Anugay tu.

Kata dia, pihak media jelas tidak bertanggungjawab apabila cuba membangkitkan persepsi dikalangan rakyat bahawa Si Anugay tu bersalah kerana terlibat dalam isu video seks.

Setiausaha Agung Parti Kencing Rakyat (PKR) tu juga menyatakan bahawa media memberikan gambaran bahawa Anugay tu bersalah dan tidak diberi peluang untuk membela diri.

Hek eleh! Tak diberi peluang membela diri konon. Dah kalau Si Anugay tu yang bongok, diberi peluang pun dia tak ambik, nak buat apa?

Dah jelas sangat dah orang bagi peluang untuk dia mengambil tindakan yang sewajarnya. Tapi kenapa sampai hari ni dia masih jugak tak menggunakan peluang tersebut?

Apabila ditanya, kenapa Si Anugay tu masih tidak mengambil tindakan, Si Mat Muka Bulan ni jawab bahawa laporan Polis sudah dibuat dan itu sahaja sudah cukup. Cukup Kepala Tengkorak dia!!! 

Cuba tengok balik laporan Polis yang dia dah buat sebelum ini. Dia cuma mintak pihak Polis ambik tindakan terhadap Trio Datuk T tu kerana menayangkan video lucah.

Tak de pulak dia suruh Polis ambik tindakan kerana video tu dibuat untuk memalukan dia dan bermotifkan Politik. Itu bukan tugas Polis nak tentukan benda tu.

Sepatutnya, dia sendiri la kena ambik tindakan. Saman Datuk Eskay tu kalau dia rasa ianya fitnah. Takkan nak suruh Polis pulak yang saman kot?

Selain itu, Si Ciputdin ni jugak mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu sekarang ni memang seorang penagih. Tapi bukan la ketagih dadah. 

Rasanya semua orang tahu Si Anugay ni ketagih apa. Ya! Betul. Dia bukan sahaja ketagih kuasa, malah dia juga turut ketagih simpati rakyat.

Itu je la yang mampu dibuat oleh Si Ketua Penipu tu pun. Dari dulu sampai sekarang, takde lain tujuan dia. Dia memang suka menagih simpati. 

Lagi pun, memang itu je yang dia tau buat, selain daripada menipu rakyat. Maklum la, manusia musibat. Nak buat macam mana, ye tak??? Memang sial!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping