Isnin, Jun 27, 2011

NONE

Dalam zaman sekarang ni, kita dah tak boleh nak tentukan sama ada satu - satu kejadian itu sengaja direka atau ianya kisah sebenar.

Keadaan ni wujud akibat daripada permainan Politik yang sengaja diputar belitkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang yang memang haramjadah tu.

Kerja mereka adalah untuk mewujudkan persepsi buruk terhadap Kerajaan dikalangan rakyat sahaja agar mereka membenci pihak Kerajaan.

Jadi memang tak salah la kalau kita kata mereka memang sedang menyuburkan fahaman Komunis sebab itulah diantara taktik yang biasa digunakan oleh mereka.

Sebagai contoh, isu penahanan 30 ahli Parti PSM yang memakai baju kuning yang telah ditahan Polis baru - baru ni.

Mereka menafikan sekeras - kerasnya dakwaan Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang bahawa parti itu cuba untuk menghidupkan semula fahaman komunis.

Setiausaha Agung PSM, S. Arutchelvan berkata, pihaknya tidak mempunyai sebarang agenda untuk menghidupkan semula fahaman tersebut. Apatah lagi memerangi Yang Dipertuan Agung.

Itu kata diorang. Tapi cerita disebalik itu pulak berlainan. Katanya, pihak Polis masih mencari arahan menahan reman 30 orang aktivis itu untuk disoal-siasat.


Kesemua mereka telah ditahan dibawah seksyen 122 diatas cubaan untuk memerangi Yang Di Pertuan Agung.

Kumpulan tersebut ditahan ketika melalui satu sekatan jalan raya di Kepala Batas, Seberang Perai Utara pada 25 Jun 2011.

Ketika ditahan, semua anggota kumpulan itu sedang memakai baju yang mempunyai cetakan gambar ketua - ketua Komunis seperti Chin Peng, Abdullah CD dan Rashid Maidin.

Pihak Polis yakin bahawa kumpulan ini adalah sebahagian daripada satu skema yang lebih besar yang wujud didalam Negara pada ketika ini.

Dan kemungkinan penganjuran perhimpunan Bersih 2.0 itu juga adalah diantara perancangan yang diaturkan oleh mereka secara subversif untuk menghuru - harakan keadaan.

Itu kisah sebenarnya menurut pihak Polis. Cerita sebenar ni perlu dinyatakan kepada seluruh rakyat Malaysia agar mereka tahu apa agenda sebenar Bersih 2.0 tu.

Ala, macam la rakyat Malaysia ni tak tahu. Gerakan subversif tu memang dah sebati dengan puak - puak Pakatan Pembangkang ni. 

Tengok la macam mana DAPigs buat kerja. Sampai hari ni, diorang senyap je. Kenapa? Nampak sangat dah diorang tu suka mempergunakan rakyat. Yang butanya puak - puak PAS dan PKR je. Maklum la, diorang tu bongok. Nak buat macam mana???
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. kau orang bodoh dibutakan oleh kerajaan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping