Isnin, Jun 27, 2011


Memang tak patut pihak Polis memanggil Si Nizar Lilin ni atas dakwaan buat Ceramah pasal perhimpunan bersih 2.0 tu.

Kononnya, ADUN Pasir Panjang merangkap Bekas Menteri Besar Lilin tutelah dipanggil Polis berhubung kandungan ceramah di Sepang baru - baru ni.

Selain Si Nizar Lilin tu, ada juga beberapa orang dikalangan Pemimpin Pakatan Pembangkang yang turut dipanggil sama.

Diantaranya ialah ADUN Derhaka dari Seri Muda, Shuhaimi Shafiei, Ketua Anak Muda Kecoh (AMK) dari Negeri Sembilan, Nazree Yunus dan Ketua Cabang Sepang.

Si Nizar Lilin tu diminta datang ke IPD Sepang jam 11 pagi tadi ekoran ceramahnya di Kampung Sungai Merab.

Atas alasan itu sahaja, memang tak cukup untuk menghukum puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Kalau setakat panggil macam tu je apa guna?

Sepatutnya dah lama dah pihak Polis panggil Si Nizar Lilin ni sebab dia memang tak de kerja lain. Asyik nak menipu rakyat je kerjanya. Dah la jadi anjing kepada DAPigs.

Tapi ada hati nak memperjuangkan Islam konon. Ceit!!! Pigidah!!! Eloknya dia ni disumbat terus ke dalam lokap, lepas tu buang kunci. Biar Padan Dengan Muka Dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping