Isnin, Jun 27, 2011

...Tengok Muka Pun Dah Tau Penipu...
Dah tak de dah kerja lainnya Si Ketua Penipu ni. Nama dia pun Ketua Penipu ye tak. Apa lagi yang dia mampu buat? Nak memperjuangkan rakyat? Jangan harap la.

Ada pernah kita dengar dia turun ke kawasan Parlimen dia dan berjumpa dengan masyarakat? Ada pernah kita dengar dia bantu orang - orang susah dan kurang upaya?

Tak de kan? Yang kita selalu dengar ialah dia selalu mengadakan ceramah disana - sini. Kalau ceramah agama tak pe jugak. Ini ceramah Politik.

Jadi memang tak salah la kalau kita kata kerja Si Anugay ni ialah menipu rakyat. Sebab banyak sangat ceramah dia sekadar buat fitnah dan menimbulkan persepsi semata - mata.

Sebagai contoh, apa yang dia buat di Pokok Sena malam tadi. Cubaan dia ialah untuk menimbulkan rasa curiga dikalangan rakyat terhadap Perdana Menteri semata - mata.
alau setakat buat tuduhan dan andaian, semua orang pun boleh buat. Sekarang ni, budak tadika pun pandai buat kerja macam tu.

Rakyat mahukan bukti. Bukan setakat bercakap sahaja. Kalau ada bukti, ada asa dalam dakwaan dia tu, boleh la rakyat terima. 

Ini tidak. Dia setakat cakap je ada bukti, tapi buktinya entah ke mana. Dah banyak kali dah Si Ketua Penipu ni buat kerja macam tu. Bukan baru hari ni rakyat kenal dia siapa.

Itu nak membuktikan tuduhan dia terhadap orang lain. Tuduhan yang dia hadapi sendiri pun dia tak dapat nak buktikan dia tak bersalah. Lagi ada hati nak tuduh orang.

Sebagai contoh, isu kes liwat. Kenapa dia enggan menyerahkan DNA dia kepada Mahkamah utuk dibuat ujian sama ada ianya sama atau tidak dengan DNA dalam rektum Mohd Saiful?

Isu video seks. Kenapa dia masih jugak enggan menayangkan jam Omega dia sampai hari ni? Sedangkan bukti semudah itu pun dia banyak bagi alasan, lagi nak buktikan pasal orang lain?

Tolong la! Jangan dia ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat nak percaya semua benda yang dia cakap. Jangan ingat rakyat Malaysia ni seang nak diperbodoh - bodohkan. Yang penting sekali, jangan jadi musibat!!!

4 ulasan:

  1. keluar ja dari mulut mmg dh tau tipu bebenar mangkok neh.. mulut bau longkang...

    BalasPadam
  2. hidup dia asik nak membohong je kejenya....

    BalasPadam
  3. Anwar nak cakap..., kalu DS Najib bole main pompuan..., kenapa dia tak boleh...

    Dia nak seri jer....

    hahahaha.... Nuwar oh Nuwar...!!

    BalasPadam
  4. Sudah satu geng dengan pok nik takan pok nik tak reti nak taskirah pak sheikh.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping