Isnin, Jun 06, 2011


Ini masalahnya kalau bercakap dengan mereka yang tak sedar diri. Masih jugak diorang nak menegakkan benang yang basah dan menolak hakikat.

Payah bila bercakap dengan orang yang tak boleh terima kenyataan ni. Sampaikan apa yang dia cakap pun melalut - lalut. Tak pasal - pasal je PAS jadi parti untuk Hadi dan Nik Aziz.


Apa maksud Haji Hadi bila dia sebut, 'Ini Haji Hadi dan Nik Abdul Aziz dalam ucapan penggulungan dia semalam? 

Adakah dia nak maksudkan bahawa dia dan Nik Aziz bukan dari puak - puak Edrogan? Adakah itu yang dimaksudkannya?

Macam mimpi disiang hari pulak Hadi Awang ni. Kalau dah Timbalan dan semua Naib Presidennya dari puak Edrogan, dia jadi Patung je la. Macam Kak Wan Omega.

Tak de lansung fungsi dia. Nak menentukan Perlembagaan atau dasar perjuangan macam mana kalau dia sorang je. Ingat Nik Aziz nak ke menyebelahi dia?

Tak payah la nak menegakkan benang yang basah. terima je hakikat tersebut. Jangan banyak berdali. Tak payah la dia nak menipu rakyat. PAS sekarang bukan lagi Parti Islam. 

Sama la macam parti AK di Turki tu. Tapi tinggal lagi PAS takut nak mengaku je diorang bukan parti Islam. 

Diorang masih jugak berselindung disebalik nama Islam dan mempergunakannya untuk kepentingan Politk mereka saja. Nak memperjuangkan Islam konon. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Adoiii aiii.. pening lah dgn PAS nie..

    Dulu bila ex-PM Abdullah, kata Islam Hadhari.. bukan main diorg kutuk hina lagi... Islam hanya satu kata diorg tanpa cuba memahami apa maksud Islam Hadhari. Bila diorg boleh pulak Negara Berkebajikan, sebagai satu cabang ke arah Negara Islam. Apa beza Islam Hadhari (kesederhanaan).. bukan kah satu cabang kepada Negara Islam? Point nya, masa diorg buat semua boleh, semua justified. Bila org lain buat semuanya sesat!!!

    Personally, saya rasa tiba masanya rakyat Malaysia mengajar PAS pada PRU13. Kita ajar sebab kita nak mereka kembali bermuhasabah diri, jgn lah sombong dan angkuh sgt.

    Dulu kita pernah ajar UMNO dgn ramai mengundi PAS (bukan bermaksud kita setuju dgn PAS)

    Sekarang saya rasa amat perlu kita mengajar PAS pula (walaupun bukan bermaksud kita 100% setuju dgn UMNO).

    Kesian, kadang2 pemimpin politik (tak kira apa parti) bercakap angkuh dgn kuasa yg dtg nya dari undi rakyat (dgn izin Allah).

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping