Isnin, Julai 04, 2011


Daulat Tuanku!!! Daulat Tuanku!!! Daulat Tuanku!!! Hamba Semut merapatkan sembah, mengucapkan ribuan terima kasih kepada DYMM Seri Paduka Baginda YDP Agong.

Kerana keprihatinan dan kepekaan Tuanku terhadap kemakmuran dan kesejahteraan rakyat sangat - sangat dialu - alukan.

Titah Baginda Tuanku semalam memang memberi impak positif dalam isu Perhimpunan Bersih 2.0 yang dianjurkan oleh Gabungan Pilihan Raya Besih dan Adil.

Nak pulak apa bila pihak - pihak Pakatan Pembangkang hari ini 'terpaksa' mengakui bahawa mereka sebenarnya memang bodoh.

Bodoh dari segi tindakan dan juga bodoh dari segi perbuatan. Malah Si Mat Sabun sendiri terpaksa mengakui kebodohan dirinya sendiri hari ini.
Tau pulak dia nak pergi berbincang ye? Ingatkan tak tau tadi? Kenapa dia tak ambik tindakan seperti masa mula - mula dulu?

Kalau la dia buat cadangan dan tindakan yang seumpama ini sejak dari awal hari tu, isu mengenai tuntutan kepada SPR ni takkan timbul.

Tak mungkin rakyat akan bangkit membuat bantahan dan tentangan terhadap Perhimpunan yang tidak membawa sebarang faedah itu.

Dan ternyata, kaedah rundingan ini juga merupakan jalan penyelesaian kepada masalah dan juga tuntutan mereka. Bukan dengan berhimpun dan berarak macam beruk.

Tapi nak buat macam mana. Kalau dah kepala otak pemimpin Pakatan Pembangkang ni semuanya barghal dan bengap, mana mampu diorang nak fikir tindakan seperti ini.

Orang cerdik berfikir pakai kepala otak. Diorang pulak pakai kepala lutut. Itu pasal la diorang ni bodoh sampai ke sudah!!! Lagi tak nak mengaku. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. mat sabu kata " sabun d bilik mandi, sabuuun..."

    BalasPadam
  2. kalo setakat nak komen nak kena approval...tak yah ler weiii...cam tadak telo...huhuhuhu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping