Jumaat, Julai 22, 2011


Dah nampak sangat yang puak - puak penyokong tegar Si Fuziah 'Reaktor' ni dah hilang arah tujuan. Malah Si Fuziah 'Reaktor' tu pun dah hilang entah ke mana.

Macam orang hilang akal pun ada jugak diorang ni. Tapi apa nak pelik. Diorang ni kan puak - puak Parti Kencing Rakyat. 

Memang padan sangat la diorang 'meroyan' yang bukan - bukan. Semuanya akibat hilang punca untuk terus menipu rakyat. 

Jadi sebab itu la diorang gunakan taktik seumpama ini untuk meneruskan agenda diorang yang ternyata menipu rakyat je tu.

KUALA LUMPUR: The Save Malaysia, Stop Lynas movement today challenged Pahang Menteri Besar Adnan Yaakob to a debate on the Lynas Advanced Materials Plant (LAMP) in Gebeng.
This invitation comes in the wake of Adnan’s recent dismissal of those who opposed the plant as “irrational”.
Tan But Teet, leader of the movement, challenged Adnan to an open debate so that the public could decide for themselves who was “more rational”.
Adnan said the construction of the factory was found to be safe, and that the plant would benefit the country.
He added that he would ignore the anti-Lynas voices and continue to disseminate information to the public in order to avoid confusion, deliberately created by anti-Lynas groups.
“The Save Malaysia, Stop Lynas movement has found the recent International Atomic Energy Agency report inadequate in several areas,” said Tan.
He added that he did not believe the Atomic Energy Licensing Board (AELB) was equipped to monitor and regulate the activities of LAMP around the clock.
Ceh!!! Nampak sangat yang diorang ni terdesak untuk terus menghidupkan api yang malap. Dah terang - terang diorang kantoi menipu, masih ada hati nak ajak orang berdebat konon.

Sampai ke hari ini, diorang masih tak dapat nak jelaskan mengenai dakwaan bahawa ada dikalangan pemimpin Anti-Lynas tu sendiri yang mempunyai kepentingan secara peribadi.

Kata sumber tersebut, pemimpin Anti Lynas ni bakal meraih keuntungan sekiranya kilang Lynas tu tak dibina di Gebeng.

Dakwaan tersebut pulak didedahkan oleh puak - puak yang menyokong mereka sendiri. Bukan dari pihak Kerajaan atau sebagainya.

Malah ada juga dikalangan ahli - ahli PKR sendiri yang menyedari mengenai hakikat ini. Mereka juga turut menjelaskan bahawa mereka kini sedar dengan penipuan tersebut.

Dah tak dapat jawab dakwaan, maka sebab itulah diorang nak cabar Menteri Besar Pahang ni untuk berdebat. Bukan apa, supaya rakyat tak persoalkan mengenai isu yang dibangkitkan.

Bukan rakyat tak tahu yang diorang ni bukan ada kerja lain. Asyik nak menipu je kerjanya!!! Memang sial!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Gua punya member asal dari Kuantan memang kuat PKR tapi ada niat nak kerja dengan LYNAS sbb gaji LYNAS bayar memang tinggi!... padahal dia dan konco2nya sama2 menentang project ini. Dia sebenarnya tahu kilang ini tidak bahawa setelah abang iparnya seorang engineer salah sebuah syarikat petroleum terkenal dunia memberitahu bahawa bahan dan prosess di GEBENG adalah tidak bahaya sama sekali.

    hahahaha.. ada hati nak kerja dgn LYNAS... wa cakap satu je dgn dia.. p nasihat si fuziah mulut longkang tu jangan sengaja buat onar untuk populariti mengalahkan artis sahaja.... reality adalah berbeza...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping