Jumaat, Julai 22, 2011


Hah!!! Laman portal lewat petang tadi mendedahkan pembohongan demi pembohongan yang dilakukan oleh Si Mat Sabun ni.

Nampak gayanya, dia semakin terdesak setelah pihak Polis mendedahkan bukti dia menipu dan dia memang seorang Penipu. Semut ulang, Mat Sabun Memang Seorang Penipu!!!

Dia Penipu Besar!!! Malah Penipuan yang dilakukan oleh Mat Sabun ni lagi besar daripada Ketua Penipu tu sendiri. Ketua Penipu tu pun kalah dengan Penipuan dia.

Apa lagi yang dia nak kata? Dia kata dia nak saman pihak Polis kerana memfitnah beliau sebagai seorang Penipu. Dia nak nafikan apa lagi? Dah memang dia Penipu.

Tak payah la susah - susah dia nak buat kerja bodoh sedemikian rupa. Kalau dah Penipu tu, mengaku je la. Nak pusing - pusing cerita jugak buat apa?

Ikuti kenyataan Menipu yang dibuat oleh Mat Sabun Penipu ni ketika dihubungi oleh pihak Keldaian Daily hari ni:

Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu menggesa pihak polis menarik semula kenyataan bahawa beliau membuat tuduhan palsu dilanggar kenderaaan polis pada 9 Julai lalu, atau berdepan tindakan saman.
Ketika dihubungi Keadilandaily, Mohamad berkata beliau dirempuh kereta Proton Waja polis, dan bukan kenderaan Pajero seperti yang didakwa pasukan keselamatan itu.
Katanya, perkara itu turut dinyatakan dalam laporan polis yang dibuat beliau pada 14 Julai lalu di Ibu Pejabat Polis Dang Wangi.
“Saya minta tarik balik pembohongan, kalau tidak kita akan saman polis dan Datuk Salleh Mat Rashid (Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam Bukit Aman) kerana melakukan fitnah,” katanya kepada Keadilandaily.
Eh! Dah kantoi Menipu pun dia nak Menipu lagi ke? Bukan ke dia yang kata dia dilanggar oleh Land Rover Polis pada hari kejadian? Cuba baca laporan dari Malaysiakini ni:


Tengok tajuk dalam laporan ni je kita dah boleh dapat tahu yang Mat Sabun tu dengan jelas menyatakan bahawa dia dilanggar oleh Land Rover.

Jadi, kalau laporan dalam Malaysiakini ni tak betul, maka dia perlu jugak ambik tindakan undang - undang dan saman pihak Malaysiakini ni. 

Semut cabar Mat Sabun, ambik tindakan yang sama terhadap Malaysiakini. Bukti dah ada. Tak payah susah - susah nak cari. Macam mana, ada berani???

Sekarang, dia perlu buktikan, siapa yang Menipu? Malaysiakini ke atau Si Mat Sabun tu yang Menipu sebenarnya? Kalau tanya Semut jawapannya mudah.

Dua - dua Penipu. Sebab kalau dah namanya Penipu Rakyat, apa lagi kerja yang diorang tau buat? Menipu tu je la kerjanya!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Patutlah baik sangat dengan Anwar Ibrahim; GENG SATU KAPAL rupanya, kaki menipu.

    BalasPadam
  2. Timbalan Presiden Parti Islam SeMalaysia Kantoi menipu...kuang..kuang..kuang...macam ni manusia pun ada ka..keh..keh..

    BalasPadam
  3. Dah nampak dah! Masa depan pembangkang gelap.

    BalasPadam
  4. Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

    BalasPadam
  5. Anon 9:01 - satu peringatan yang paling tepat ditujukan kepada Mat Sabu ni supaya diingat kepada Allah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping