Jumaat, Julai 22, 2011


Dah banyak kali dah Semut dedahkan mengenai kes Si Nurul Izzah ni. Dia bukan pandai sangat buat kerja. Tapi saja je sibuk nak jadi Ahli Parlimen.

Dulu, Semut pernah dedahkan spekulasi mengenai kemenangan Nurul Izzah ni. Dia menang pun sebab ada 'perjanjian sulit'. Tapi, perjanjian tu dah tak boleh pakai dah sekarang ni.

Namun, demi untuk memastikan Anak Emas kepada Si Ketua Penipu ni masih mendapat tempat di dalam Parlimen, maka MUNGKIN sebab itu dia terpaksa tukar kerusi.

Dengar kata, dia akan bertanding di kerusi milik Papanya di Permatang Pauh. Kemungkinan itu berlaku SEKIRANYA, Si Ketua Penipu tu masuk penjara.

Secara tak lansung, diorang pun macam dah yakin sangat bahawa Si Ketua Penipu tu bakal ke Sungai Buloh tak lama lagi. Jadi kerusi kosong tu akan diisi oleh Si Nurul Izzah.

Sapa pulak yang akan ganti tempat dia di Lembah Pantai? Siapa lagi kalau bukan Buah Hati Pengarang Jantung Anugay tu la.

Azmin Ali katanya akan melepaskan kerusi Parlimen Gombak. Kepada siapa, Semut belum dapat pastikan lagi. Kemungkinan besar, kerusi tu akan diserahkan semula kepada PAS.

Kalau dulu, Datuk Dr. Hassan Ali yang bertanding bagi kerusi Parlimen Gombak yang kemudiannya di RAMPAS oleh Azmin Ali sebab kerusi tu mudah untuk dia menang.

Tapi, dari apa yang Semut dapat tahu melalui maklumat dari sahabat - sahabat di Gombak, ahli - ahli PAS tak berapa suka dengan Azmin. Sebab dia dah rampas kerusi mereka.

Dan perkara tersebut memang jelas kelihatan disekitar Gombak dimana tak de satu pun bendera PKR yang berkibaran. Yang ada hanya bendera PAS yang dah lusuh.

Dengan adanya maklumat ini, maka memang sah la dua orang pemimpin utama dalam PKR ni dah ditolak oleh rakyat dikawasan mereka sendiri.

Itu yang duduk diatas kepimpinan PKR Pusat. Pun dah terbukti yang diorang tak boleh buat kerja. Yang dibawah - bawah apatah lagi. Lansung tak boleh diharap!!!

Adakah orang yang tak reti buat kerja macam ni yang nak dijadikan sebagai pemimpin Negara dimasa akan datang? Kalau ye, alamat jahanam la Negara. 

Jangan terantuk baru nak terngadah sudah la weh!!! Masa tu, menangis air mata darah pun dah tak berguna lagi!!!


Ps: Baca pendedahan lanjut, klik disini.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Salam perjuangan dan salam tinta berdarah dari saya untuk semua bloggers UMNO/BN. saya dah follow dan pautkan blog tuan di blog saya.Harap tuan dpt memautkan blog saya dalam senaraian tuan demi alif ba ta. Ini blog saya http://keris7lok.blogspot.com/ . Matlamat saya untuk berblog adalah untuk menangkis serangan-serangan serta fitnah-fitnah dari Penipu Rakyat dan mempertahankan parti keramat UMNO dan mendukung Artikel/Perkara 11, 152,153 dan 160..

    Pesanan saya kepada mana-mana blogers PR yang cuba merosakkan nama baik parti UMNO/BN atau ingin memusnahkan parti UMNO/BN..tinta berdarah Keris 7 Lok menanti..aku takkan menyebarkan dakyah fitnah..kerana aku punya agama ISLAM..aku takkan menyebarkan pembohongan yang menjadi punca perpecahan kaum..kerana aku punya bangsa MELAYU..dan aku takkan memburukkan negara aku...kerana aku punya tanahairku MALAYSIA..

    BalasPadam
  2. Salam perjuangan. Saya telah link blog tuan ke blog saya. Harap dapat follow & link juga blog saya ke blog tuan. Terima kasih.

    http://kulaanniring.blogspot.com

    BalasPadam
  3. muka pon dah mcm muka bapak ko anwar..berkerut 24 jam..maklumla muka penipu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping