Selasa, Julai 12, 2011


Alamak ai!!! Ini la masalahnya dengan puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Sorang cakap lain, yang sorang cakap lain. Yang peningnya, rakyat jugak.

Malam tadi dalam berita Buletin Utama, Si Ketua Penipu tu kata pihak Polis bertindak dengan Ganas terhadap penyokong - penyokong Bersih.

Kata dia, pihak Polis ni bertindak tak kenal sapa. Malah termasuk la Bekas Menteri Besar, Ahli Parlimen dan juga Presiden PAS tu sendiri.

Dihadapan penyokong - penyokong dia, Anugay kata, Haji Hadi diheret dan diseret masuk dalam trak Polis. Lepas tu dihumban pulak ke dalam lokap.

Macam mana dia tahu Haji Hadi kena humban dalam lokap sedangkan dia ke Balai pun tidak? Dah nampak dah menipunya kat situ.

Yang paling menarik sekali, pada waktu dan ketika yang hampir sama iaitu malam semalam, kebetulan Haji Hadi pun ada program dia sendiri.

Dalam program tu, tuan punya badan mengakui pihak Polis memberi dia layanan yang baik. Bukan kepada diri dia sahaja, tapi kepada semua tahanan.

Sampai dia sendiri telah dihantar ke rumah. (Kalau baca twitter Haji Hadi pada hari Sabtu, memang ada sebut mengenai perkara ni).
Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengesahkan polis tidak bertindak kasar ketika dia ditangkap menyertai perhimpunan haram di ibu negara 9 Julai lalu.

Malah beliau memuji polis kerana melayan beliau dengan baik sepanjang ditahan sehinggalah beliau dibebaskan.
DATUK SERI ABDUL HADI AWANG / PRESIDEN PASDengan pertolongan AllahSsubhanahuwataala semua kita dibebaskan dan saya tak mahu diberi layanan terlalu istimewa pergi hantar sampai ke rumah. Saya ucap terima kasih banyak. Saya ucap terima kasih layanan yang baik bukan untuk saya saja. 
Beliau berucap malam tadi selepas tiba di Lapangan Terbang Sultan Mahmood, Kuala Terengganu.Kenyataan itu menangkis dakwaan pembangkang kononnya polis bersikap kasar terhadap peserta perhimpunan haram Sabtu lalu.
Hah!!! Kan tak pasal - pasal je Si Anugay tu dapat malu dengan membuat dakwaan tapi disangkal sendiri oleh tuan punya badan. 

Bukan orang lain pulak tu yang menyangkal kenyataan dia. Rakan seperjuangan, rakan seangkatan dia sendiri yang buat kenyataan sedemikian.

Dah jelas sangat dah yang Si Anugay tu memang kuat menipu. Tapi ye la, nama dia pun Ketua penipu. Jadi menipu tu je la kerja dia. Bukan ada kerja lain!!! Memang sial!!!

Ps: Untuk menyaksikan video Haji Hadi, sila Klik Disini.
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Nuar kan cedera parah semalam. Jadi dia kena suntik dengan morphine, tu yang lalok tu. Kalau tak suntik, tak boleh bangun, parah habis dia kena tembak dengan FRU. Nanti lepas ni dia cakap doktor kat Hospital Pantai suntik dia dengan morphine.

    BalasPadam
  2. m asih tak tobat lagi ka gay tua ni? meluat betui tengok muka dia masa sakit tu, macam puas hati la lepas berjuang konon. memang hobi dia la mengetuai demonstrasi, sejak muda dia lah ketua, cakap dari atas lori. tak tau la bangsa jenis apa, kerja tak puas hati saja hidup dia. ada isteri yang baik, pi cari jalang china. dah dapat jadi TPM, banyak duit, teringin naik cepat ke PM. agaknya masa mak dia menagandung, menendang sakan dalam perut nak keluar cepat. tak puas hati duduk dalam perut lama-lama.

    BalasPadam
  3. selagi engkau boleh bohong. bohong lah nuar oi. reka lah apa cerita yang engkau mahu. perguna lah otak engkau yang bijak tu untuk menipu. apa pun allah maha mengentahui

    BalasPadam
  4. Buat lah apa yang kau suka nuar. Ingat apa yang kau rancangkan dan ia nya berlaku ....bukan bermakna Allah sayang pada kau. Mungkin Dia biarkan kau begitu ...biar lagi banyak dosa2 yang kau lakukan. Tanpa sadari...Dia terus jemput melalui malaikat maut.

    BalasPadam
  5. lebih 50 peratus staf anak syarikat kerajaan selangor di arah turun bersih 2.0. ketua mereka bangsa bukan Melayu. tidak berani turun padang selepas mengeluarkan arahan itu sebab dia sendiri tau akan dibelasah oleh stafnya sendiri jika jumpa di jalan. Sebab itu kita nampak ramai muka Melayu di perhimpunan haram itu. Bangsa Melayu turun di jalanan. Bangsa asing sapu duit Selangor.

    BalasPadam
  6. baguihla tu...

    yang satu tu...kononyer pejuang 'rakyat' (yang fanatik..taksub....fahaman liberal agama....munafik...kafir harbi DAP...bla bla bla..)..so kena lah 'tekankan' bagaimana simpatinyer dia pada rakyat (yang dia sendiri heret ke tempat macam tu...dan dittinggalkan begitu sahaja tanpa 'terbimbing' atas agenda sendiri)

    yang satu lagi nak cakap pasai islamik nye dia...sampai pertolongan sampai kat dia disebabkan oleh dasar perjuangan dan doa yang dia 'amalkan'....so that sume yang dengaq tu naikkan taraf dia menjadi 'wali' seperti 'walinyer' nik azizi tu...

    bla bla bla...

    apa2pun hanya kerana nakkan kuasa dan nikmat dunia....dengan angkuh depa berkata itu dan ini...mempertikaikan itu dan ini...dan tiada sikit pun rasa kesyukuran di hati depa...sbb depa ni memang tahap gilerrr punyer bioll!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping