Ahad, Julai 31, 2011


Hebat tak hebat la pihak Polis DiRaja Malaysia ni. Orang yang dah mati pun akan dipanggil untuk memberi keterangan.

Dalam Malaysia ni, siapa yang tak kenal dengan Shuhardi Mohd ni? Rasanya, satu Malaysia dah kenal siapa dia, ye tak?

Mana tak orang kenal. Dia menipu mengalahkan Ketua Penipu tu sendiri. Depan - depan orang ramai pulak tu dia menipu.

Si Mat Sabun tu tahan jugak la menipu orang tak nampak. Yang ni, satu Malaysia boleh tengok dia menipu. Lepas tu siap berlagak pulak lagi.

Memang patut sangat orang macam ni dikenakan tindakan kerana telah menipu secara besar - besaran. Inilah hasil daripada menjadi pengikut Pakatan Haramjadah tu.

Korang nak ke anak - anak korang nanti membesar jadi penipu macam Si Shuhardi ni? Apa faedah yang dia dapat pun tak tau la.

Orang macam ni layak di'heret' dan di'humban' ke dalam lokap je. Bagi dia lepas pun buat semak Negara. Bukan nak membantu membangunkan Negara. Menjahanamkan lagi ada la!!!
KUALA LUMPUR: Suhardi Mat Isa yang dilaporkan berlakon sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad yang meninggal dunia dalam perhimpunan haram 9 Julai lepas bersetuju untuk memberi keterangan kepada pihak polis mengenai kejadian itu.
Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata Suhardi telah menghubungi pihak polis untuk memberi kerjasama dalam kes tersebut.
Untuk itu pihaknya akan memanggil Suhardi untuk memberi keterangan dalam masa terdekat di Ibu Pejabat Kontijen Polis Kuala Lumpur, katanya kepada pemberita selepas mengadakan dialog mengenai isu keselamatan dengan pendudukBandar Sri Damansara di sini petang Ahad.
Khalid berkata Suhardi sepatutnya datang berjumpa dengan pihaknya untuk memberi penjelasan apabila video mengenai lakonannya itu tersebar luas.
"Dia sepatutnya datang bila videonya ditunjukkan, maka dia patut datang dan jelaskan keadaan," katanya.
Polis telah menjalankan siasatan mengenai perkara tersebut setelah menerima dua laporan mengenainya di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi dan Cheras, di bawah seksyen 505 (b) Kanun Keseksaan iaitu kesalahan yang melibatkankenyataan-kenyataan yang mendatangkan khianat awam dan juga Seksyen 233 Akta Multimedia iaitu kesalahan yang melibatkan penggunaan tidak wajar kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian dan lain-lain.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping