Jumaat, Ogos 05, 2011

"Macam Mana Pulak Boleh Kantoi Semua Sekali Ni???"
Sedar atau tidak, PKR sebenarnya sedang mengalami Revolusi mereka yang tersendiri. Hari tu diorang jugak yang sibuk - sibuk nak buat Revolusi.

Maka revolusi itu katanya telah pun bermula dimana semua kepimpinan parti tersebut telah pun ditukar. Bukan tukar orang, cuma tukar kewarganegaraan.

Jika sebelum ini, puak - puak Pakatan Pembangkang mengecam mereka yang mempunyai nombor kod 71 sebagai pendatang asing yang tidak layak untuk mengundi.

Maka secara tak lansung, melalui pendedahan demi pendedahan yang dibuat, mereka ini semua tak layak untuk mengundi dan juga merupakan pendatang tanpa izin.
Ketua Wanita IC kod 71 - Pendatang asing yang diberi taraf warganegara.
Setiausaha Agung IC kod 71 - Pendatang asing yang diberi taraf warganegara.
Timbalan Presiden IC kod 71 - Pendatang asing yang diberi taraf warganegara.
Presiden juga IC kod 71 - Pendatang asing yang diberi taraf warganegara.

NO KP: 521203 71 5190



Jangan - jangan Si Sam Ketot tu pun mempunyai nombor kod 71 dalam kad pengenalan dia kot. Kalau ya, memang patut sangat la diorang buat Revolusi.

Revolusi dimana sebuah parti didalam Malaysia ni yang dipimpin dan dianggotai oleh Pendatang - Pendatang Tanpa Izin Belaka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping