Berita Pahang

Khamis, September 08, 2011


Fuh!!! Boleh tahan 'Anak' Azmin Ali ni berposing ye. Hari tu dah kantoi pakai 'bikini'. Kali ni, pakai baju tunjuk lurah dendam. Pergh!!! Panas!!!

Tapi, posing 'PANAS' anak Azmin Ali ni tak sepanas cerita dia menyambut Aidil Fitri. Meh baca cerita dia kat bawah ni. Semoga ianya jadi pedoman buat kita semua.
Kesian sungguh kisah yang disampaikan oleh anak anak Mak Tom, ibu kepada Azmin Ali...!
Pada pagi Syawal yang mulia, begitu girang sekali perasaan cucu yang berpeluang mahu menjamah masakan nenek mereka. Ketupat dan rendang memang menjadi impian setiap insan yang menyambut Hari Raya di pagi Aidil Fitri yang muncul setahun hanya sekali...
Apatah lagi sekiranya masakan nenek yang kita kasihi, air tangan nenek yang punyai pengalaman memasak juadah selama bepuluh puluh tahun, pasti enak!
Begitulah juga perasaan girang yang lahir dalam naluri Afifah dan Shazliana, mereka adalah anak anak kepada Azmin Ali. 
Belum pun sempat menjamah.., baru sekadar menceduk lauk pauk ketupat kedalam pinggan, tak semena mena Azmin terus menengking dan mengherdik .... “Jangan makan..! Jangan duduk..! Semua tu najis…! Semua yang ada dalam rumah ni semuanya najis! Perlu disamak..! “
Tersentuh hiba perasaan seorang ibu menyaksikan tindakan kasar, biadap anaknya itu...
Azmin menjadi berang kerana sewaktu beliau tiba dirumah Mak Tom ibunya itu, Ummi Hafilda serta kakak kakaknya yang lain sudah berada dalam rumah itu juga bertujuan untuk berhari raya bersama keluarga yang tercinta. 
Begitulah watak sebenar seorang Ahli Parlimen, Ahli Dewan Undangan Negeri, Timbalan Presiden sebuah parti yang bercita cita mahu menjadi pemerintah negara kita ini... Lihatlah sendiri..!
Dipentas ceramah memulakan ucapan dengan selawat serta salam keatas junjungan Nabi Muhammad s.a.w serta istighfar..., tetapi dalam hubungannya sesama ahli keluarga..?
Isi kandungan ceramah politiknya pula dihadapan rakyat, bukan main seronok Azmin mencaci hina kunuunnya kepincangan kerajaan UMNO-BN yang tidak pandai menguruskan pentadbiran kerajaan, tetapi hakikatnya pula bagaimana dengan kepincangan institusi famili sendiri..??
Tergamak Azmin menyamai darah dagingnya sendiri sebagai najis yang perlu disamak..? Malah Azmin sanggup menyelar menggelarkan darah dagingnya sendiri sebagai “jalang dan sundal”.
Pada Azmin, mahkluk ciptaan Allah yang tersangat mulia adalah Anwar Bin Ibrahim..!
Malah apabila bertelagah sesama adik beradiknya sendiri iaitu Kak Long Norlia, Azmin dengan angkuhnya menyebut “ aku buat baik dengan kau orang semua aku dapat apa..? Anwar boleh bagi aku jutaan ringgit.., kau orang boleh..?” - Sumber MIK
Ps: Pemimpin macam ni ke yang nak kita nobatkan sebagai 'Presiden Republik Malaysia' nanti? Dengan ibu sendiri pun dia tak hormat, inikan pulak dengan rakyat biasa. Lagi la hancur Negara!!!
Categories: ,

25 ulasan:

  1. KITA PULAUKAN PEMIMPIN YG BIADAP N KURANG AJAR, AIYO RAMAI2 KITA PANGKAH BN DEMI KESEJAHTERAAN NEGARA MALAYSIA!!!

    BalasPadam
  2. Iblis memang pandai merekacipta cerita bohong seperti ini dan si dungu bebal sahaja yang mudah percayakannya.

    BalasPadam
  3. sampai bila dia nak jadi lagu tu? nnt kena sumpah mak dia terkantoi laa dia sekali ngan majikan Peliwat ANU War tu...tunggu dan lihat jer...

    BalasPadam
  4. dok kata org buat cerita bohong. yg pemimpin hang buat cerita bohong tu hang telan juga. dasar komen tak pakai otak

    BalasPadam
  5. kalau spesis basuh muka dengan air puki bini orang , pengikut ajaran dajjal , sah jadi penghuni neraka .

    tok guru agama pas aljuburi alpukiki.

    BalasPadam
  6. owh..anwar boleh bagi jutaan ringgit..byk duit anwar..

    BalasPadam
  7. orang punya bohong saja yg hampa tau al-juburi dok bohong hampa xtau mmg bodoh btul lah otak boh kat lutut ke!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  8. KO ADA KAT UMAH MAK DIA KE MASA TU ????

    BalasPadam
  9. Dh keluarga diaorg yg cakap sendiri, apa la bangang sgt ko ni yg nk bukti sampai kena masuk rumah org nk tahu hal2 sulit mcm ni..tkkan kalau lu punya anak lahir org lain nk tanya mcmana lu "..kek dgn bini yg boleh keluar anak lelaki ni???..Allah s.w.t punya kuasa la, ada ilmu, ada petua pakai, ada otak guna untuk menilai sesuatu peristiwa..aku mintak sangat ko ni mati..tkkan marah kot??..takkan aku nak tanya malaikat sapa cabut nyawa ko nie????..ada ke malaikat tu bagi tau kat ko??..bafghal betulla..semuanya tk betul!!!

    BalasPadam
  10. tanpa nama 4.42

    soalan paling bodoh, menggambarkan otak yg bodoh

    BalasPadam
  11. tanpa nama 4.42
    kau pun ada sana ka yang kau tak percaya perkara tu .

    BalasPadam
  12. Itulah nasib Azmin Ali, bila jahil semua org UMNO/BN sokong, bila dah insaf BN (Berambus Najib) dgn panas mula mengkritik .... itulah peragai Firaun & puak juaknya ..... bila nak mengajar tiada kuliah, org melayu yg suka ugama keGereja utk dengar Forum Perdana ... itulah golonagn sesat UMNO. Yang tiada menyuruh rakyat Msia yg kafir megikut fahaman Islam, takutnya mengundi PAS. Menbiarkan yg kafir terus dgn
    kesesatannya, utk beramai menuju Barisan Neraka Allah SWT. Kenapa tidak kementrian penerangan cerita tentang bidadari, nikmat surga, teruk azak neraka .... kpd org kafir ...fikir-fikirkan ....Aduan Rakyat ini utk org yg suks kekayaan dunia & bodoh tentang ugama. Kini tertubuhnya MCA - Melayu Cristian Association. Akhirnya kita berperang sesama melayu spt diAmbon & Sulawesi

    BalasPadam
  13. tak payah la kita sesama islam bergaduh...itu cerita depa, banyak macam2 nye yang kita tak tahu (baik di pihak pro dan pembangkang) yang pasti kita sesama islam tak boleh putus silaturahim atas macam sentimen, yang untuk kafir jugak....sudah2la kita ye...

    BalasPadam
  14. itu anak derhaka namanya. hidupnya tidak akan selamat.

    BalasPadam
  15. SEKIAN KALINYA..RAKYAT AKAN CIPTA SEJARAH PRU13..UMNO SUDAH TIDAK RELEVAN LAGI..

    BalasPadam
  16. RAKYAT menunggu perubahan berlaku dan SEJARAH BARU buat malaysia...sudah 65 tahun digulakan dgn hasil keringat RAKYAT.!!!!!

    BalasPadam
  17. 60 kali PRU lagi pon..PAS ( parti anak sundal ) tak akan dpt memerintah MALAYSIA..

    selagi kebodohan dan kebiulan menguasai diri...



    alpungkoqi...he he...

    BalasPadam
  18. Ibu bapa patut didahulukan dan dihormati...

    BalasPadam
  19. ish3...pning2...nape org islm xberstu je..mcm zman nabi junjungan dulu2....ekonomi kukuh smpai tarak yg layak trima zkat,ngara amn damai...mdinah dlu pun ade jgk rkyt bkan islm....tp ngra aman dmai sbb pmmpinnya Nabi Junjungan bsar...Wlaupun xbnyak...cket pun jdilah....insan yg cmrlang dtng dari hati yg cmerlang..

    BalasPadam
  20. Percayalah , PRU akan datang , BN akan masih berkuasa , UMNO masih menjadi tunjang pada BN !! pembangkang dipersilakan berangan-angan ,mencipta mimpi tujuh warna , jika hujan tak turun alamat bermandikan airmata !

    Azmin itu manusia derhaka pada ibunya , apabila dah ibunya sendiri yg cakap perkara pelik tentang Azmin , apabila kakak sulung sendiri dah mengaku , apabila ipar duai yg lain juga kata ya ..siapa kita untuk bela seorang yg kita sendiri tak kenal , tak tahu usus pedalnya , cuma kenal melalui paper dan kejahatan yg dia lakukan !

    lihatlah , bini dia laki lain bawa tidur , bini dia jantan lain boleh main , bini dia orang lain boleh pinjam , suami apa namanya ??

    Azmin memang anak yg derhaka pada ibunya , azmin sakit sebenarnya !!

    BalasPadam
  21. Si Tanggang alaf 21

    BalasPadam
  22. Sampai KIamat pon tak abis

    BalasPadam
  23. wahai umat Muhammad s.a.w.janganlah kamu percaya sesuatu berita yang memburukkan orang lain kerana tiada bukti sahih, bertaubatlah wahai pemfitnah sebelum balasan Allah menimpa ke atas mu

    BalasPadam
  24. UMNO dan PKR 2X5.....spesis serupa

    BalasPadam
  25. Pelik kenapa kebanyakan tulisan di dalam blog ini berunsurkan cemuhan, makian dan kata2 kesat. Jika ingin menarik perhatian rakyat dengan isu2 skandal pihak pembangkang, lebih elok jika diceritakan dengan terperinci berserta buktinya sekali. Apa2 pun tidak elok kita menceritakan keburukan orang lain. Lebih baik kita bertumpu kepada isu2 penting kerana manusia itu sama sahaja, berbuat silap dan insan yg penuh dengan kesilapan. Semoga kita semua menjadi lebih bijak dan lebih maju untuk agama dan bangsa. Sedih!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping