Selasa, September 06, 2011


Fuh!!! Sesak jalan Kuantan hari ni disebabkan gara - gara kenyataan yang dikeluarkan oleh Mat Syabun sebelum ini.

Ada lebih kurang 47 buah NGO dari seluruh Negeri Pahang telah berhimpun bagi membantah kenyataan Mat Syabun yang menyokong perjuangan komunis.



NGO terbabit membawa ahli - ahli mereka seramai 300 orang mengadakan demonstrasi aman dihadapan Ibupejabat Polis Daerah Kuantan.

Dalam perhimpunan tersebut, turut hadir ialah seorang bekas Polis yang telah berkhidmat sejak tahun 1952, sewaktu awal zaman keganasan Komunis.


Baharudin, yang berusia dalam lingkungan 80an turut kesal dengan kenyataan yang diluahkan oleh Mat Syabun tu.

Lepas ni jangan harap la Si Mat Syabun tu nak masuk ke Negeri Pahang ni untuk memberi ceramah seperti biasa.


Ianya sebab antara isi kandungan laporan yang dibuat ialah desakan agar Si Mat Syabun ni ditangkap oleh pihak Polis kerana di khuatiri menggugat keamanan Negara.

Lagi pun, kalau dia datang ke Negeri Pahang ni pun bukan boleh menguntungkan rakyat pun. Buat menjahanamkan Negara je. Dalam erti kata lain, Buat Semak Je!!!

Ps: Kalau lepas ni, tak de jugak tindakan yang diambil, tak tau la. Setakat jadi tukang buat laporan je la NGO ni.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. padan muka Mad Syabu kaki ais, dah steam melalut bukan-bukan...!!!

    BalasPadam
  2. Meh ramai2 pakat pi pujuk Mat Sabu minta maaf dan letak jawatannya. Kesianlah kt dia. Kalau dia degil campak je ke laut.

    BalasPadam
  3. Jangan campak Mat Sabu ni ke laut sebab dia tak pandai berenang nanti mati lemas. Kita campak dia ke Bilik Hotel 121 supaya dia boleh berenang di atas tilam sama bini orang. Tapi kali ini kita jangan bagi bini orang tapi kita letak Beruk Betina Tua kah kah kah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping