Rabu, September 07, 2011


Kalau nak diikutkan, memang inilah tindakan yang sewajarnya diambik oleh pihak berkuasa, terutama sekali Polis dan jugak Kementerian Dalam Negeri terhadap Mat Sabun ni.

Sumbat je dia dalam lokap, lepas tu buang je kunci. Biar dia tak boleh keluar lansung. Keluar pun buat menyusahkan orang je.


Bukan sekali dia kena tahan dalam ISA. Tapi dah dua kali!!! Itu pun dia masih tak sedar diri lagi? Memang macam beruk betul la Si Mat Syabun ni.

Buat malu je jadi pemimpin parti yang KONONnya memperjuangkan Islam. Padahal, apa yang dia buat tak de kena mengena lansung dengan perjuangan Islam.

Semut nak tanya sikit. Pernah ke Mat Syabun tu bagi ceramah pasal hal ehwal agama? Berapa ramai orang yang dah berjaya ditarbiahkan dan masuk Islam?


Sebab dia tak pernah buat semua benda tu la, dia memang layak dipijak dan dibakar dek geng - geng NGO dari Pahang ni semalam.

Nak perjuangkan Islam konon. Dia sendiri pernah kena tangkap khalwat. Orang macam tu yang puak - puak Parti Angguk Saja ni nak julang jadi pemimpin? Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Gua minta tolong bro,

    Mat sabu jangan di disumbat dalam lokap,

    Tolong bro

    Hantar je mat sabu ke Zoo ulu klang, Melaka , Taiping atau JB

    agar dia tidak kesepian kerana disana ada teman teman dia sedang menunggu !!!!

    aaaaaaaaakkkkkkkkk wuuuuuuuhhhhhhuuuuhhhhhhh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping